“Super”
Beoordeling van De Rietschans

De Rietschans
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Haren
Beschrijving: De Rietschans is een unieke locatie aan het Paterswoldsemeer waar iedereen welkom is. Ons prachtig nieuwe pand, met een groot terras, is sinds 12 september 2016 weer een ontmoetingsplaats voor velen, waar u geniet van het uitzicht over het meer en op de stad Groningen. Laat u daarbij verrassen door onze gastvrijheid, hoge service en heerlijk zelfgemaakte gerechten van lokale en dagverse producten!
2 weken geleden beoordeeld

Alles was geweldig van het personeel
het eten. De gaaring smaak de locatie
Prachtig je kan een bootje huren met een lunch . Als het lekker weer is .

Datum van bezoek: juli 2021
De Rietschans, Overige van De Rietschans, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

Beste Rebecca,

Bedankt voor de mooie beoordeling.
Graag tot de volgende keer. (al dan niet op een sloep)

afdeling reserveringen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een gewoon eetcafé in de stad overtreft dit restaurant gemakkelijk. Na online reserveren buiten op het terras eerst drankje gedaan en toen we naar binnen wilden werd er moeilijk gedaan want wij zouden voor ‘buiten’ hebben gereserveerd? Na een kwartier toch een tafel. Menukaart niks bijzonders dus voor de slibtong gegaan. Werd geserveerd met gekookte krieltjes in schil, een kommetje gesmolten boter met wat smaakloos groen erin en een zeer eenvoudige salade die regelrecht uit een zakje gemengde sla van de supermarkt leek te komen. Geen kruiden geen zout en peper. De ribeye was de helft kleiner dan ‘normaal’ prima gegaard maar met hetzelfde aardappels en sla uitgerust. De bediening ‘had geen verstand van de wijnkaart’ want hij lustte geen rode wijn en een collega schoot gelukkig gauw te hulp maar morste bij het inschenken het eerste deel op tafel en bijna op mijn schoot. Prachtige tent aan het water, eten zeer beneden peil.

17 juni 2021 beoordeeld

Mooie locatie, maar dat is het dan ook. Prijs-kwaliteit is niet in verhouding, dure gerechten voor weinig, zeer beperkte lunchkaart, en niet klantgericht. Wij hadden een klacht over een tegenvallend lunchgerecht en hier kwam vervolgens geen passende oplossing voor. Enkel een uitgebreide discussie met de bedrijfsleiding die hun gelijk wilde halen. Liever hun gelijk halen dan een tevreden klant blijkbaar. Onbegrijpelijk. Wij komen hier niet meer terug. Gelukkig genoeg andere leuke plekken om te lunchen!

Datum van bezoek: juni 2021
De Rietschans, Other van De Rietschans, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2021

Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Ons hoofddoel is onze gasten tevreden te stellen en bij ons is de gast altijd koning, mits hij zich wel Keizerlijk gedraagt. Mevrouw heeft vanaf internet vooraf onze kaart bekeken en heeft ter plekke zonder de kaart in te zien onze salade met paling, spinazie en zonder het erbij horende gepocheerde ei besteld met de prijs van € 18,50. Dit gerecht is bij De Rietschans een "hardloper". Het gerecht was mevrouw niet naar haar smaak en beleving en heeft het gerecht omgeruild voor een Falafal gerecht van € 12,50. Wij hebben het gerecht met de paling moeten weggooien omdat daar al van gegeten was. Wij hebben de paling in rekening gebracht en de Falafal niet. Mevrouw was zeer verbolgen en wilde alleen de Falafel afrekenen en dreigde haar ongenoegen op de sociale media kenbaar te maken. Zij vertelde ook nog dat ze uit de horeca kwam en dat wij onze klanten slecht behandelen. Als mevrouw echt uit het vak komt dan hoor je te weten dat wij gasten hebben en geen klanten. Verder was mevrouw ontevreden over de pita bij de Falafel. Dit was niet zoals op de kaart zou staan van rogge.... Dit staat helemaal niet op de kaart vermeld!!!
Wij adviseren mevrouw de volgende keer naar de Mac te gaan.
FJ Kappenburg- Directeur.

17 juni 2021 beoordeeld

De Rietschans is een prachtige locatie maar met een zeer beperkte lunchkaart. Helaas is ook de prijs- kwaliteit ver onder de maat. De bedrijfsleiding staat totaal niet open voor feedback en was ook niet bereid tot enige tegemoetkoming. Voor ons geen Rietschans meer. En er zijn nog genoeg mooie locaties rond het meer.

Datum van bezoek: juni 2021

Zie opmerking bij "geen goede lunch" dit was de tafelgenoot.
FJ Kappenburg- directeur

13 juni 2021 beoordeeld

Fijne plek om lekker te borrelen (en ongetwijfeld ook om te eten, maar wij hebben het bij bitterballen gehouden) aan het Paterswoldsemeer. Vriendelijke bediening, prachtig uitzicht en terrasverwarmers voor wanneer het wat frisser wordt. Wel wat prijzig, maar dat kun je verwachten bij een dergelijke locatie.

Reizigers die De Rietschans bekeken, bekeken ook

In De Rietschans geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.