“Kwaliteit sushi”

Keukens: Japans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen de regio Groningen absoluut een van de betere Sushi restaurants. Goede smaakvolle producten en nette bediening!

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanbeveling toch maar eens met gezin bij Yugo gaan kijken. Bij binnenkomst is eerste indruk goed! Gekozen voor deluxe menu en moet zeggen dat de smaak van het eten gewoon goed was.

Hetgeen dat het voor ons niet direct voor herhaling vatbaar zal maken is dat je vanaf het begin al duidelijk wordt gemaakt dat je in totaal 2.5 uur de beschikking over de tafel hebt, en na twee uur zitten bestellen niet meer mogelijk is, op zich duidelijk en helder. Wij zijn helaas niet verder gekomen dan ronde 3 van de 5, daar ze drukker waren met afhaal bestellingen! Dus van echt eten en van alles proberen is geen sprake want wil je nog iets eraan hebben dan moet je eigenlijk halverwege de ronde waar je in zit weer opnieuw bestellen want anders moet je het buiten op eten!

3 volwassenen paar wijntjes en biertjes, en wat glaasjes fris €153,- afgerekend! Niet ok wanneer je niet tijdig uit serveert omdat afhaal voor gaat en je eigenlijk ook de deur uit wordt gebonjourd! Echt jammer! Want wat we wel hebben gegeten was niet slecht.

Onze conclusie rij toch liever naar de stad! In Gelkingestraat zit Imono en daar heb ik nog nooit dit gevoel gehad.

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Één van de weinige restaurants waar ik eens in de zoveel tijd gewoon weer heen moet! De volle smaak van het heerlijke eten kan mij elke keer weer doen verrassen. Gevarieerde kaart met sushi die ik nergens anders zo lekker heb gegeten. Vriendelijke en gastvrije bediening. Een heel fijn restaurant voor een avondje genieten.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant (wel vantevoren resereveren anders waarschijnlijk geen plek). Bediening is goed en vriendelijk en het eten is heerlijk. Klein minpuntje; je moet wel goed bijhouden wat je besteld hebt, want de gerechtjes worden soms bij de verkeerde tafel neergezet.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewoon triest, uren van te voren besteld en wederom bijna een uur te laat bezorgd; dit was de derde maal veel te laat en er werd tijdens het nabellen ook nog eens over gelogen; kortom goed eten, hopeloze bezorging zonder verbetering

Reizigers die Yugo bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Yugo geweest? Deel je ervaringen!