Best Western Durango Inn & Suites(Durango)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hampton Inn Durango(Durango)(Heel veel waar voor je geld!)
Hampton.com
  • Gratis parkeren
Adventure Inn Durango(Durango)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
General Palmer Hotel(Durango)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Durango Lodge(Durango)(Heel veel waar voor je geld!)
Caboose Motel(Durango)
  • Gratis parkeren
Wapiti Lodge(Durango)(Heel veel waar voor je geld!)
14 september 2016 beoordeeld

Onze kamer bestond uit twee kamers.Eén boven en één beneden.Beneden was er een lawaaierige airco en boven een fan die het er niet echt kon laten afkoelen.Dunne muren met het gekende gevolg.Magnetron en koelkast aanwezig.Plekken op de zetels die het allemaal een beetje goor maken.Het is echt verouderd.De ontvangst was goed met aardige mensen.Het trieintje dat er passeerde was ook leuk.Wij lagen aan de rivierkant en dat is beter dan aan de parkingzijde.
Wi-Fi ook niet goed.
Niet slecht maar ook niet goed dus.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
16 augustus 2016 beoordeeld

Best een leuk motel waar we heerlijk hebben de geslapen. De kamers zijn echter toe aan een fikse opknapbeurt. Het is een donkere kamer met vies tapijt. Een likje vers en een nieuw tapijt zou wonderen doen. Leuk zwembad en matig ontbijt.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
14 augustus 2016 beoordeeld

De kamer bestond uit twee kamers. Een kamer beneden en een boven verbonden door een open trap. De bedden zijn smal, maar goed. Er is een magnetron en een koelkast op de kamer. Er is WiFi, maar die is niet sterk. Het ontbijt is goed, de koffie is slecht. Het zwembad is heerlijk. De kamers zijn wat verouderd en er ontbreekt hier en daar iets. Knopje op een kast, gordijnhaakjes, klemmende deuren, etc...
Het motel ligt iets buiten het dorp, maar er gaat een trolleybus. De mensen bij de receptie zijn allemaal erg aardig.
De museumtrein komt vlak langs het hotel. Erg leuk!

Kamertip: Kamer aan de kant van het spoor.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Bedank E. S
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een deprimerende hotelkamer . Sober ingericht . De meubelen zijn allemaal aan vervanging toe , eveneens de wastafel en doucheruimte . De bedden liggen goed , maar zijn voor 2 personen te smal . Een persoon slaapt beneden en de ander boven . Airco maakt een vreselijke herrie.
Het ontbijt is prima . Uitgebreid met vers fruit en yoghurtjes .
Helaas wel een heel eind buiten het centrum van Durango . Wil je niet net eigen auto. Dan kan je met de shuttlebus . De laatste vertrek echter om 22.00 uur uit de stad

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een slechte inn. We voelde ons er echt niet op ons gemak. Airco stinkt en ziet er allemaal oud uit. Niet zoals de fotos op de website. Ontbijt is weinig. Oude bagels of zelf een wafel maken. Tip ga kijken voor een inn in silverton. Leuk stadje en mooie natuur!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner