6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt dicht bij het vliegveld. Veel eetgelegenheden en winkels in de buurt. Receptioniste was vriendelijk. Kamer was ruim en proper. Enkel de douche zag er wat minder proper uit, maar is gewoon wat gedateerd. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Brittany M, General Manager van Baymont by Wyndham Denver International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Thank you for staying with us and letting us know how things went, we appreciate your feedback!

1 november 2016 beoordeeld

Goede en ruime kamers, schoon, goed ontvangst en een prima ontbijt.
De omgeving is dicht bij het international vliegveld van Denver en gelegen tussen andere hotels. Genoeg eetgelegenheden in de omgeving.
Niets op aan te merken

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
12 september 2016 beoordeeld

Hotel is een van de betaalbaarder hotels op Denver Airport. Is netjes en schoon en biedt eigenlijk alles wat een middelklasse Amerikaans Hotel zou moeten bieden. Receptie ontving ons vriendelijk en we werden snel geholpen. Alle voorkeuren (kussen en Kingsize bed) waren geregeld. Ontbijt is helaas de 13 in een dozijn. Eenvoudig Amerikaans.

Verbleef: maart 2016
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een paar minuten van het vliegveld en de eigen shuttleservice rijdt zeer frequent. De entree en de kamers ogen wat gedateerd maar de kamer is schoon en dat is het belangrijkste, nietwaar? De badkamer is klein maar voldoet goed. Een echte misser is de wastafel. Laag, zelfs voor mij met een lengte van 1,75 m en met erg weinig ruimte om spullen uit te stallen. Voor een nacht, net aan voldoende.
Het bed is goed, wij hadden een kingsize bed, en schoon.
Het ontbijt is gratis en biedt het gebruikelijke aan. Bagels, brood, cereal, koffie en thee en scrammbled eggs.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
11 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

5 nachten verblijf voor zaken. Vlakbij de luchthaven gelegen, toch geen enkele overlast. De kamers zijn ruim met een nette verzorgde badkamer. De wastafel is buiten de badkamer in een badmeubel verwerkt. Kleding kan opgehangen worden. Er is zelfs een strijkplank met strijkijzer op de kamer. Er is op de kamer goede Wifi ontvangst, evenals een losse utp kabel om je laptop aan te sluiten. Het enige nadeel die ik ondervonden heb is dat het ontbijt nogal beperkt is. Weinig brood en ook bijna geen beleg ( kaas ed). En ik heb mijn OJ het liefst vers geperst en niet van die limonade uit een apparaat. Bij de receptie staan 2 computers met een printer. Ideaal om documenten zoals boarding pass uit te printen.

Verbleef: december 2015, reisde voor zaken
General M, General Manager van Baymont by Wyndham Denver International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Lieve Flying_Dutchmen74,

Dank u voor het verstrekken van feedback over de Hampton Inn & Suites Denver International Airport. We zijn blij te horen dat de kamers zijn ruim en netjes. We werken hard in het leveren van onze gasten met een goed onderhouden woning en worden aangeraakt je nam kennis. Zoals u al zei, bieden we een gratis Wi-Fi en zijn verheugd u in staat om te genieten tijdens uw verblijf waren. Wij hopen u weer te zien, tijdens je volgende reis naar Denver. Nogmaals, bedankt voor de herziening van de Hampton Inn & Suites Denver International Airport.