“Lekker eten, wel wat prijzig..”
Beoordeling van De Huiskamer

De Huiskamer
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Ansen
27 augustus 2020 beoordeeld

Leuk restaurant met leuke sfeer en vriendelijke bediening.
Wij hadden het 3 gangen verassingsmenu. Was wel wat aan de prijzige kant maar het eten was lekker met goede smaken bijelkaar.
Helaas zijn we wel allebei ziek geworden die nacht door het eten dus er zat schijnbaar toch iets niet helemaal goed in het vlees.
Dat was wel een beetje een domper op de avond.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld

Het voorgerecht en hoofdgerecht was op zich wel goed, maar de rest er omheen klopte gewoon niet. Bijv prosecco zonder bubbels, lauwe gin tonic in een verkeerd glas, dessert wat nog bevroren was. Bediening was wel vriendelijk maar had het niet onder controle, te vaak het verkeerde gebracht Het totaal plaatje klopte gewoon niet vandaar de beoordeling matig.

Datum van bezoek: augustus 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer in huiskamer stijl. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Zeer origineel geserveerd. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Regenachtige dag , weinig kunnen doen vanwege t weer.
Wel trek in een goede maaltijd, het dichtsbijzijnde restaurant de huiskamer was ons al opgevallen door de gezellige uitstralin van buitenaf.

Van binnen is het zeker zo gezellig en voelt idd als een huiskamer aan met een prettige houtgeur, en wildgeur vanuit de keuken.

Mooie gerechten op de kaart waaronder wat wild. Prettige bediening die vlot acteert. We namen alleen een hoofdgerecht (ik stoofpotje, m'n vrouw diamanthaas), uiterst te spreken waren we over beide gerechten! Met voldoende garnituur. Daarna nog een fijn toetje (oma's cake en het mokka dessert) , ook ruim geserveerd met allerlei lekkernijen daarnaast.

Een fijne plek in het kleine dorp Ansen, zeker een aanrader.

(Klein minpuntje was dat ze geen wijnkaart hadden / weinig wijnen überhaupt, mocht verder de pret niet drukken)

Datum van bezoek: juli 2020
2 juli 2020 beoordeeld

Samen met mijn vrouw hebben wij hier, na lange fietstochten (we hadden een mobilhome op het nabijgelegen RCN De Noordster) een drietal keren wat gedronken en eenmaal (laat) geluncht. Jammer dat het op de maandagen en dinsdagen gesloten was (is?), want anders hadden wij hier vast nog een keer gedineerd.
Het terras is gezellig, groot en de bediening is uitstekend; dit laatste geldt ook voor de kwaliteit van het eten. De - enorme - boerenomelet die ik besteld had was stevig, ruimhartig voorzien van de vermelde ingrediënten en het brood was heerlijk. Het avondeten was die avond aan de karige kant, omdat mijn maag nog steeds goed gevuld bleek. Mijn vrouw had een soort van twaalfuurtje met verscheidene soorten boter en sausjes, ook zeer smakelijk, maar ook weer iets te veel voor haar maag.
Zeker een adres om te onthouden, om voor om te rijden, want het ligt ietwat afgelegen in een klein, aantrekkelijk dorp.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Huiskamer bekeken, bekeken ook

In De Huiskamer geweest? Deel je ervaringen!