“Gezellig en goed verzorgd in de Huiskamer”
Beoordeling van De Huiskamer

De Huiskamer
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Ansen
2 juli 2017 beoordeeld

Mooi terras, scheidingen van struikjes.
Binnen ouderwetse gezelligheid.
Hoofdgerecht en menu Huiskamer gegeten.
Prima van smaak.
Dessert was een plaatje.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor De Huiskamer
Bekijk de nieuwste beoordelingen

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een net niet ervaring gehad in dit aan ons aanbevolen restaurant. Een combinatie van watermeloen, feta, tomaat en olijven was wat ons betreft geen prijswinnaar. In de carpaccio zat ook iets wat een 'net niet' smaakbeleving gaf. De livar duo had lekkere ribbetjes, maar de varkensribeye was niet bijzonder. Persoonlijk vond ik het wat gewoontjes.
Zeker bijzonder was dat het gehele keukenpersoneel om de haard ging zitten omdat het niet druk was en de keuken blijkbaar klaar was.
Dat we naast een onrustige tafel zaten, daar kan de zaak niets aan doen. Wel aan de kwaliteit van de bediening.
Wat ons betreft is de conclusie: stel je hoge eisen aan je eten, ga dan ergens anders heen. Ben je niet veel gewend, dan ben je prima thuis hier.

26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Het was een waar feestje.
Het verrassingsmenu was met veel zorg opgemaakt en smaakte erg lekker!

14 februari 2017 beoordeeld

Super gezellige sfeer. Fijne samenwerking tussen personeel onderling. Eten met passie bereid. Fijne gastheer.
Niet eerder met Kerst uit eten geweest. Alles was tiptop in orde.

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met kerst, het eten was zeer goed en het is een gezellige ruimte. Minpuntjes was dat er 2 grote ronde naast elkaar stonden waar door het krap zitten was en het verrassingsmenu was een keuze van de kok van de menukaart, ik had het verrassender verwacht.

Reizigers die De Huiskamer bekeken, bekeken ook

In De Huiskamer geweest? Deel je ervaringen!