“pauze tijdens het fietsen”
Beoordeling van Theehuys Anserdennen

Theehuys Anserdennen
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Ansen
30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke plek om even pauze te houden na het fietsen of wandelen. Onbeperkt thee drinken en de Smikkel ( brood met verschillende beleg soorten ) is echt een aanrader.
Het is van binnen erg gezellig ingericht

24 februari 2018 beoordeeld

Beetje gedateerde inrichting maar fijne plek om even bij te komen van een mooie wandeling of fietstocht in de prachtig omgeving. Beetje beperkte menukaart voor een theehuys. Geen scones oid. Ook weinig keus in theesoorten.
Maar wat op tafel komt is oke!

4 oktober 2017 beoordeeld

eten 8
decor 9
service 8
Als je in 1 week tijd hier 3 komt, dan wil dat wel zeggen dat het goed zit. Locatie is prachtig, middenin de bossen. Bediening is supervriendelijk. Onbeperkt thee / koffie voor 3 euro pp, waar vind je dat nog? Je krijgt dienblad met je eigen theepot, suiker en kopjes en is het op, kun je binnen laten bijvullen, maar van de thee haal je er zeker 5 mokken uit, dus dan zit je wel vol. We hadden 2x taart genomen, assortiment wisselend per dag, vooral de bosvruchtenkruimeltaart was een topper. De laatste dag hadden we een smikkel, 3 dikke belegde bruine boterhammen, en een knabbel, heerlijke warme nacho chips met kaas. Mmmm, zou willen dat we het theehuis en locatie konden optillen en vlakbij bij ons konden neerzetten.

26 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijke oase in het bos! Een ideale fiets- en wandelstop. Wij zaten buiten op het terras en het enige wat je hoorde, was wat geroezemoes van mensen en gefluit van vogels. De koolmeesjes zijn hier een gezellige gast aan tafel en knabbelen graag van je koekje, Thee drinken zoveel als je wilt voor slechts 3 euro. Keuze uit diverse smaken. Zowel de rooibosthee als de seizoensthee (groene thee met citroen, aardbei) vond ik van uitstekende smaak. En een aardige bediening door twee jonge mensen. De inrichting buiten en binnen is simpel, maar wel leuk.

3 juni 2017 beoordeeld

Dit theehuis heeft een beperkte keus voor lunchgerechten. Voor het overige prima adres. Zeker na een lange en mooie fietstocht.

Reizigers die Theehuys Anserdennen bekeken, bekeken ook

In Theehuys Anserdennen geweest? Deel je ervaringen!