“Altijd goed en gezellig.”
Beoordeling van Theehuys Anserdennen

Theehuys Anserdennen
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Ansen
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we in de omgeving wonen, komen we al jaren in Theehuys Anserdennen. Vaak op de fiets, soms tijdens een wandeling of gewoon met de auto erheen.
Het is altijd gezellig om buiten te zitten, in de schaduw bij warm weer of lekker in het zonnetje. Het lekkerst vind ik om lekkere frisse thee te bestellen (onbeperkt bijvullen) met eigengemaakte taart. Altijd goed. Er is verder een bescheiden kaart met smakelijke versnaperingen en verse producten erop. De bediening is vlot en vriendelijk.
Tijdens een vakantie in Drenthe is dit theehuis zeker een bezoekje waard.

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor de tweede keer geweest. Heerlijke plek midden in het bos, maar wel per auto bereikbaar.
Voor €3,00 onbeperkt koffie of thee drinken. Heerlijke taart. Maar ook de verse sappen zijn heerlijk. Broodjes zien er ook fantastisch uit maar die hebben we (nog) niet uitgeprobeerd. Honden kunnen mee. Vriendelijke bediening.

25 augustus 2016 beoordeeld

Theehuis in beheer van Natuurmonumenten. Kleine kaart. Heerlijk gebak. Broodjes. Koffie.Thee. Vriendelijke bediening, winkeltje met souveniertjes en lekkers.

Reizigers die Theehuys Anserdennen bekeken, bekeken ook

In Theehuys Anserdennen geweest? Deel je ervaringen!