Beoordeeld op 12 juli 2019

fantastische b&b met een mooi uitzicht, knappe en comfortabele kamers, top ontbijt en een gastvrouw die haar vak door en door kent en zeer veel weet over de streek. veel reisvoorbereiding is op die manier niet nodig. als je wil stippelt ze de hele dag voor je uit. en niet te vergeten ook een aanrader met kinderen.

Datum van verblijf: juli 2019
VillaViola, Eigenaar van Villa Viola di Nijs Els, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2019

Bedankt Koen ! De pizza-avond was ook memorabel voor ons ! Hopelijk tot ziens ;-)

Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed uitgeruste kamers. Gastvrouw Els ontvangt je met open armen en zet je op weg naar een schitterende vakantie met al haar tips. Het beeldje aan de molens en de hippieboerderij (zoals Els het noemt) zijn de moeite waard, zeker met kinderen.

Datum van verblijf: juni 2019
VillaViola, Eigenaar van Villa Viola di Nijs Els, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Ciao Gerd, bedankt voor deze leuke beoordeling ! Het was ook fijn jullie hier als gast te mogen hebben.
Arrivederci, Els

Beoordeeld op 16 juni 2019

Het was de tweede keer dat ik een bezoek bracht aan deze prachtige B&B en de prachtige omgeving.
Opnieuw heb ik intens genoten van de verwennerij, de leuke activiteiten en het aangename gezelschap. Het smaakt naar meer.... We komen zeker nog eens terug!!!

Beoordeeld op 4 juni 2019

Gastvrouw Els deed echt alles om het ons naar de zin te maken. Prachtige locatie, mooi verzorgde kamers en zeer uitgebreid ontbijt! Bovendien kende Els de mooiste plekjes om te bezoeken. Ik ga zeker nog eens terug!

Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Ondanks de korte duur dat we bij jullie verbleven zijn we terug vertrokken met het gevoel van hier thuis te zijn geweest! Je leerde ons een leuke plaats kennen daar boven op de berg, het uitzicht was fantastisch en het pleintje binnen in de boerderij is supermooi.... we hebben er super lekker gegeten dankzij jouw aanraden. De afdaling ging snel
Eens ons gezin op volle sterkte is, komen we zeker terug voor een nieuwe portie van jouw versie van ‘het hol van Pluto’.
Ook je hulp bij ons bezoek aan de dierenarts met Loebas was van goudwaarde, je stond direct klaar en bood zelfs aan om mee te gaan!
Met andere woorden: we’ll be back!

Datum van verblijf: september 2018