Beoordeeld op 16 juni 2019

Het was de tweede keer dat ik een bezoek bracht aan deze prachtige B&B en de prachtige omgeving.
Opnieuw heb ik intens genoten van de verwennerij, de leuke activiteiten en het aangename gezelschap. Het smaakt naar meer.... We komen zeker nog eens terug!!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Gastvrouw Els deed echt alles om het ons naar de zin te maken. Prachtige locatie, mooi verzorgde kamers en zeer uitgebreid ontbijt! Bovendien kende Els de mooiste plekjes om te bezoeken. Ik ga zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Ondanks de korte duur dat we bij jullie verbleven zijn we terug vertrokken met het gevoel van hier thuis te zijn geweest! Je leerde ons een leuke plaats kennen daar boven op de berg, het uitzicht was fantastisch en het pleintje binnen in de boerderij is supermooi.... we hebben er super lekker gegeten dankzij jouw aanraden. De afdaling ging snel
Eens ons gezin op volle sterkte is, komen we zeker terug voor een nieuwe portie van jouw versie van ‘het hol van Pluto’.
Ook je hulp bij ons bezoek aan de dierenarts met Loebas was van goudwaarde, je stond direct klaar en bood zelfs aan om mee te gaan!
Met andere woorden: we’ll be back!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

5 dagen in appartement Alpone verbleven met ons gezin van 5. 2 kamers 2 badkamers een ruime keuken. Ontbijtmand elke ochtend aan de deur geleverd.
Els is erg sociaal en steeds begaan met de gasten. Bovendien geeft ze net die extra service die zo belangrijk is om er een onvergetelijke vakantie van te maken (restaurant regelen, een lift met haar auto)
Heel geschikt voor mensen die van rust houden en ook heel veel mogelijkheden om vanuit het verblijf bergwandelingen te doen. Eveneens op 25 minuten van lago maggiore!(via een bochtige weg).
Prachtig gebouw met mooi uitzicht. De kinderen genoten tussendoor ook nog van de pooltafel.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 september 2017

Zoals de titel al zegt was het na 3 jaar onze 2de overnachting in de B&B van Els. We zijn hier terug gekomen aangezien de eerste keer goed meegevallen was, dit was deze keer niet anders, integendeel!

Els heeft ons weer leuke plekken laten ontdekken die we niet in een reisgids kunnen vinden. We hebben een mooie wandeling gedaan naar Monteviasco, door bergen, watervallen en vervallen gebouwtjes. 's avonds hebben we heerlijk gebarbecued in fijn gezelschap. Het ontbijt was ook wederom dik in orde.

Bedankt Els, als we nog eens in de buurt zijn, is jou B&B onze eerste optie!

Datum van verblijf: september 2017
VillaViola, Eigenaar van Villa Viola di Nijs Els, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Grazie, Matthias en Elke ! Het was ook fijn om jullie terug te zien na 3 jaar.