“Heel gastvrij, eten niet van hoog niveau”
Beoordeling van Huis56

Huis56
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Ugchelen
Beschrijving: Huis 56 is een plek waar smaak en genieten van de mooie dingen van het leven samenkomen: in de heerlijkheden die we u serveren, in onze prachtige collectie wijnen, in de charmante stijl waarmee we Huis 56 hebben ingericht, in de bijzondere interieuritems die we in onze woonwinkel verkopen. In de brasserie, in het restaurant of onze sfeervolle binnentuin kunt u van dinsdag t/m zondag gezellig koffiedrinken met lekkers van Patisserie Holtkamp uit Amsterdam, genieten van fijne lunchgerechten, heerlijk dineren, mooie wijnen proeven en tot in de late avond borrelen met hartige bites.
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gastvrij maar niveau eten nauwelijks voldoende. Gekozen voor de risotto die helaas te ver doorgegaard bleek en hele aparte smaak. Ook voorgerecht met gamba’s was oké maar fantasieloos.

Datum van bezoek: september 2020

11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

's ochtends gereserveerd voor een kopje koffie. We waren twintig minuten te vroeg, maar de gastheer verwelkomde ons hartelijk. Na twee heerlijke bakkies koffie besloten om 's avonds terug te komen voor een diner. Genieten was dat! Het eten zelf was erg lekker. Heerlijke biefstuk en heerlijke risotto (zelfs twee soorten op één bord mogen krijgen!). De gastheer maakte de avond compleet, wat een heerlijk mens. Ik hoop dat je dit leest! Groetjes, Sporty

Datum van bezoek: augustus 2020
Huis56PR, General Manager van Huis56, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Wat fijn om te lezen dat zowel het bezoek ‘s ochtends als ‘s avonds zo goed bevallen is.
Gastvrijheid vinden wij allemaal erg belangrijk en dat is u ook opgevallen!
We hopen u snel weer te mogen ontvangen!

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing!
Tijdens onze fietstocht (Jachthuis Hubertus tocht), stuitten we op restaurant Huis no56. Is nu twee maanden open en is geweldig! We hebben heerlijk buit geluncht. Een echt aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

Wat leuk om te lezen dat u tijdens uw fietstocht huis56 heeft ontdekt! Ook erg fijn om te lezen is dat u hier niet teleurgesteld bent met het eten die wij serveren.
We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen als u aan het fietsen bent.

7 augustus 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten bij Huis 56 in Ugchelen. Fijn om zo'n topper in de buurt te hebben. Ook geweldige attente bediening!

Datum van bezoek: augustus 2020
Huis56PR, General Manager van Huis56, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Een topper in de buurt, dat is erg fijn!
De bediening doet er alles aan om u een geweldige avond te bezorgen. En de keuken doet er alles aan om u een smaakvol gerecht voor te zetten.
We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heden dit leuke restaurant gegeten
Aankleding atmosfeer en gastheerschap zeer aangenaam en van uitstekend niveau

Gerechten erg goed op smaak
Wat leuk verrassingen er tussen met bramen
Uitstekende wijnen en een eigenaar die er liefhebber van is
En een open keuken

Het was gewoon een heerlijke avond waar alles is balans was

Een rader voor fine dining in een ongedwongen atmosfeer
Volgende in de regio kom ik zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2020

Wat fijn om te lezen dat uw bezoek aan huis56 bevallen is.
Uitstekende wijnen horen wij graag, maar nog beter is wel dat u de passie van de gastheer erbij noemt.
We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen en wie weet zitten er dan weer verassingen op uw bord

Reizigers die Huis56 bekeken, bekeken ook

In Huis56 geweest? Deel je ervaringen!