Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“NEVER. AGAIN. !!!!!!!!”
Beoordeeld op 30 oktober 2018 voor een verblijf in juli 2018

Wij boekten een appartement in dit complex via Novasol voor 1829€ + 150€ schoonmaak voor 1 week.
Vooreerst bleek er een probleem met de elektriciteit. De eerste keer na een onweer dachten we dat het wel toeval zou zijn maar het is pas de derde keer op woensdag 18/07 (dag 5) - zonder onweer trouwens - dat mij dit teveel lijkt. Het antwoord van de conciërge Maurizio was kort en duidelijk: "that’s normal here; the owner knows about it”.
Waarschijnlijk is het probleem van de elektriciteit een gevolg van het grote VOCHTPROBLEEM in het huis. Boven het huis was een witte doek gespannen. De eerste dag vroeg ik mij al af waarom die er lag. Uiteindelijk werd na het onweer op zondag 15/07 duidelijk waarom die er was. Het onweer had de doek laten wegwaaien; gevolg insijpelend vocht in het huis (zie foto’s). Op zaterdag bij vetrek heeft de conciërge het doek terug gelegd. Bij het betalen van de kost voor het poetsen bij vertrek de zaterdag zei de conciërge ook dat de eigenaar weet heeft van het grote vochtprobleem maar er niets aan wil doen. Voor mij is dit een groot gebrek aan RESPECT voor de huurder. Het zou mij sterk verbazen dat wij de eerste zijn met deze melding en bijgevolg Novasol niet op de hoogte is van dit probleem. Hij vertelde dat het onmogelijk is om het huis te verhuren in de winter wegens het vochtprobleem!!!

Een muffe geur in het ganse huis; schimmels in badkamer, woon- en slaapkamer (zie foto’s). Ongedierte die blijkbaar houden van vochtige omgeving.

HET IS NIET GEZOND OM IN ZO’N HUIS TE VERBLIJVEN!!!

Bij aankomst op zaterdag 14/8 bleek de vriezer “net” kapot. De conciërge beloofde een nieuwe op dinsdag, nadien woensdag en later op vrijdag. Bij ons vertrek op zaterdag was er nog geen vriezer. De kapotte lag ergens in de tuin (zie foto). De kids eten ook graag eens een ijsje op reis!

Er bleek ook geen mogelijkheid om in de schaduw te zitten van 11u tot 19u. Volgens de conciërge is het door de wind niet veilig om een parasol te zetten voor de wind. Wat een lachertje zeg.

Stopcontacten uit de muur. Mijn kinderen zij oud genoeg om te weten dat ze daar niet moeten aankomen maar wat als een kleuter geëlektrocuteerd wordt??

Kapotte stoelen aan het zwembad. Bij mijn opmerking tegen de conciërge: “I know” en weg was hij.

Na 20 jaar huisjes huren heb ik dit nog NOOIT meegemaakt.
Novasol kan misschien wel beginnen over huurvoorwaarden en zeggen dat we contact moeten opnemen met de lokale verantwoordelijke maar dit is duidelijk een STRUCTUREEL probleem aan het huis die niet in 1 dag aangepakt kan worden en daarenboven Novasol weet van heeft. Met als gevolg dat Novasol zelf haar verhuurcondities - een VEILIGE woning - niet naleeft.

Aan mijn klachtenmelding bij Novasol werd geen gevolg gegeven. Vochtigheid is normaal; elektriciteit kan uitvallen en ze beweren zelfs dat een nieuwe vriezer werd geplaatst voor ons vertrek. Dit is een pertinente leugen.

Daarom wil ik iedereen waarschuwen voor Novasol. Doe het NIET als je een leuke vakantie wil!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren