Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
“Heavenly”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Mokus Valley

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Heavenly”
Beoordeeld op 1 november 2019 voor een verblijf in september 2019

Een aantal keren waren we hier al, dat zegt al genoeg. De huisjes zijn niet alleen brandschoon maar zijn uniek qua interieur en ligging. Gastvrouw Mandy en gastheer Paul proberen het u zo goed mogelijk naar de zin te maken. De openlucht ontspanningsruimte met zwembad en relaxbanken is in de valley een oase van rust. Dit alles ligt in de mooiste omgeving van Hongarije. Een dikke 10 voor Mokus Valley

Datum van verblijf: september 2019
ramonavis ...
“Magisch vakantie paradijsje”
Beoordeeld op 26 september 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Via origineel overnachten terechtgekomen bij Mokus Valley. Eigenlijk wilden we graag de Csepelina truck reserveren maar die was helaas al volgeboekt dus reserveerden we de Green Gypsy voor ong. twee weken. Na een lange rit werden de wegen steeds smaller naarmate we dichterbij onze bestemming kwamen en we begonnen ons af te vragen of we wel goed zaten. Na een stukje onverharde weg hing er een welkomstbordje met onze namen aan het hek. Gelukkig we waren gearriveerd en kregen een warm welkom van Paul en Mandy. Daarna kon het genieten beginnen. Een prachtig plekje midden in de natuur, een kabbelend beekje, wilde herten die langskwamen, een vosje en zwijnen. The Green Gypsy is in het echt zoals op alle foto’s en prachtig tot in de kleinste details. Met de warme dagen was het kleine zwembadje bij de chillcorner een welkome verrassing. Paul en Mandy stonden altijd klaar voor een praatje of wat tips over de omgeving. De kampvuur/barbequeavondjes waren reuze gezellig samen met andere gasten. Kortom we zijn volledig tot rust gekomen en hebben een mooi verblijf in Hongarije gehad. Mokus Valley is echt een aanrader voor iedereen die houd van rust, dieren en natuur in combinatie met plezier, uitdaging en gezelligheid.

Datum van verblijf: augustus 2019
DannyR167 ...
“Een droom die uitkwam.”
Beoordeeld op 4 september 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Green gypsy.

Na een lange rit ben je op het moment dat je de poort door komt alles vergeten,
Wauw wat is dit mooi!
Mokus Valley is super onderhouden, en hele mooie tuin met prachtige planten en bloemen, overal vliegen vlinders, en de huisdieren die vrij rondlopen,
totale rust en ontspanning!!
Binnen 24 uur voel je je al compleet 1 met de natuur.

2 jaar geleden kwam ik via google Mokus Valley tegen, en het ging niet meer uit mijn hoofd, hier wil ik heen!!
Ik zag een beetje tegen de reis op, want dit was onze eerste vakantie naar het buitenland. maar dat viel enorm mee!!!

Onderweg en eigenlijk gedurende het hele verblijf loopt de comminucatie met Paul en Mandy goed! Deze mensen weten precies wat je nodig hebt.

Tijdens ons verblijf hebben we eigenlijk vooral zoveel morgelijk niks gedaan en daar is deze plek uitermate geschikt voor.
Niets moet alles mag!

Op Mokus Valley hoef je niet je best te doen om wild te zien.
Tijdens ons avond eten kwamen er regelmatig herten en vosjes langs.
Ongelovelijk op een paar meter afstand van je veranda.
En anders is er altijd nog de peekaboo, vandaar uit lukt het (bijna) altijd om herten te zien!

We hebben enorm genoten van de Green Gypsy,
van de omgeving, de stilde, van de dieren, de chillcorner waar we een paar leuke avondjes hebben gehad, en we hebben zowaar een duik genomen in het zwembad!

Paul en Mandy, enorm bedankt voor het delen van deze prachtige plek!
We komen zeker nog eens terug!!!
Jolanda en Danny

Datum van verblijf: augustus 2019
Je leeftijdgroep 25-34
silvanal5 ...
“Genieten”
Beoordeeld op 30 augustus 2019 voor een verblijf in mei 2019

Wij hebben nu voor de vierde keer helemaal genoten van de mooie locatie, het prachtig ontworpen huisje en de hartelijke gastvrijheid van de eigenaren van Mokus Valley. Voor ons is het DE plek om weer helemaal bij te komen en te genieten van de natuur.

Datum van verblijf: mei 2019
Carla G
1 beoordeling
“Weldadige rust en mooie natuur”
Beoordeeld op 19 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

De locatie is op een unieke plaats in de natuur en afgelegen van alles waar je geen behoefte aan hebt in een rustgevende vakantie.
Er is een heerlijke dip pool waar je lekker kan afkoelen bij warm weer. Er is veel privacy voor de gasten. Toch is het ook leuk om 's avonds in de gezamenlijke ruimte met elkaar een kampvuur te maken en verhalen uit te wisselen en te luisteren naar favoriete muziek. Als je er behoefte aan hebt is er ook WiFi, niet zo snel maar voldoende. De gastheer en vrouw zijn enthousiaste mensen en zelf dol op de natuur. De dieren uit het omringende bos (herten, zwijnen, vossen, eekhoorns etc.) komen zo nu en dan ook even over het terrein.
De vakantie is helaas te snel voorbij.
Wij komen zeker terug.

13 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
“Ons eigen paradijs”
Beoordeeld op 18 augustus 2019 voor een verblijf in juni 2019

Wij zijn van die mensen die nooit terugkeren naar een vakantieplek. Met uitzondering van Mokus Valley. Dit was onze derde keer. 1 week in het Rozenhuisje en 2 in de Green Gypsy. Nieuw was voor ons deze keer de Chill Corner. Een heerlijke plek om af te koelen in het water, een boekje te lezen, kletsen met andere gasten en Paul en Mandy (onze fantastische gastheer en gastvrouw), lekker wat drinken, een gezellige bbq of een filmavondje. Mokus ligt in de natuur, iedere dag kun je genieten van mooie dieren. Van de katten en honden, tot zwijntjes en herten, maar ook van prachtige vogels, waterjuffers etc. Een heerlijke plek om tot jezelf te komen. En zal ik eens wat zeggen? De vierde keer gaat er ook komen.

Datum van verblijf: juni 2019
Martin R
1 beoordeling
“Schitterende plek om gewoon te genieten van het ‘zijn’ en niks te moeten ‘doen’”
Beoordeeld op 23 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Deze zomer zijn we voor de derde maal te gast geweest bij Paul en Mandy. Deze keer in het Rozenhuisje : echt een droomhuisje, de natuur stroomt zo bij je binnen in al haar puurheid. Derde keer in Mokus Valley, maar opnieuw heel verrassend anders. De chill corner is een ware aanwinst om even met de andere gasten te ‘socializen’ of om een verfrissende dip te nemen. Paul en Mandy laten je echt welkom voelen en nodigen je uit om samen te genieten van wat de natuur op deze plek te bieden heeft. De nabije aanwezigheid van herten, vossen en everzwijnen maakt het wel heel bijzonder. Dit jaar hebben we heel intens en heel dichtbij het ‘burlen’ van de herten gehoord. Wat hebben we genoten van de authenticiteit, de stilte en het plezier op deze plek…. Waw !!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren