“Weldadige rust en mooie natuur”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Mokus Valley

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Carla G
1 beoordeling
“Weldadige rust en mooie natuur”
Beoordeeld op 19 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

De locatie is op een unieke plaats in de natuur en afgelegen van alles waar je geen behoefte aan hebt in een rustgevende vakantie.
Er is een heerlijke dip pool waar je lekker kan afkoelen bij warm weer. Er is veel privacy voor de gasten. Toch is het ook leuk om 's avonds in de gezamenlijke ruimte met elkaar een kampvuur te maken en verhalen uit te wisselen en te luisteren naar favoriete muziek. Als je er behoefte aan hebt is er ook WiFi, niet zo snel maar voldoende. De gastheer en vrouw zijn enthousiaste mensen en zelf dol op de natuur. De dieren uit het omringende bos (herten, zwijnen, vossen, eekhoorns etc.) komen zo nu en dan ook even over het terrein.
De vakantie is helaas te snel voorbij.
Wij komen zeker terug.

13 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
“Ons eigen paradijs”
Beoordeeld op 18 augustus 2019 voor een verblijf in juni 2019

Wij zijn van die mensen die nooit terugkeren naar een vakantieplek. Met uitzondering van Mokus Valley. Dit was onze derde keer. 1 week in het Rozenhuisje en 2 in de Green Gypsy. Nieuw was voor ons deze keer de Chill Corner. Een heerlijke plek om af te koelen in het water, een boekje te lezen, kletsen met andere gasten en Paul en Mandy (onze fantastische gastheer en gastvrouw), lekker wat drinken, een gezellige bbq of een filmavondje. Mokus ligt in de natuur, iedere dag kun je genieten van mooie dieren. Van de katten en honden, tot zwijntjes en herten, maar ook van prachtige vogels, waterjuffers etc. Een heerlijke plek om tot jezelf te komen. En zal ik eens wat zeggen? De vierde keer gaat er ook komen.

Datum van verblijf: juni 2019
Martin R
1 beoordeling
“Schitterende plek om gewoon te genieten van het ‘zijn’ en niks te moeten ‘doen’”
Beoordeeld op 23 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Deze zomer zijn we voor de derde maal te gast geweest bij Paul en Mandy. Deze keer in het Rozenhuisje : echt een droomhuisje, de natuur stroomt zo bij je binnen in al haar puurheid. Derde keer in Mokus Valley, maar opnieuw heel verrassend anders. De chill corner is een ware aanwinst om even met de andere gasten te ‘socializen’ of om een verfrissende dip te nemen. Paul en Mandy laten je echt welkom voelen en nodigen je uit om samen te genieten van wat de natuur op deze plek te bieden heeft. De nabije aanwezigheid van herten, vossen en everzwijnen maakt het wel heel bijzonder. Dit jaar hebben we heel intens en heel dichtbij het ‘burlen’ van de herten gehoord. Wat hebben we genoten van de authenticiteit, de stilte en het plezier op deze plek…. Waw !!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
gerardens ...
Wijk bij Duurstede, Nederland
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 26 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

voor het eerst 2 weken Mokus Valley geboekt! wat is het daar heerlijk verblijven! De "huisjes" zijn bijzonder.Heel stijlvol en gezellig, super schoon en van alle gemakken voorzien! Heerlijk op je veranda zitten of in de hangmat liggen. de chill-corner is ook erg prettig. het badje waar je lekker verkoeling vind en een praatje kunt maken met de andere gasten. In onze week had iemand een beamer mee en hebben we een heerlijk buiten filmavondje gehad met een vuurtje erbij, popcorn en uiteraard een drankje. super! je kunt Pecs bezoeken zeer de moeite waard. wij hebben een dagje ballatonmeer gedaan, ook leuk! Je zit een beetje afgelegen en midden in de natuur. wij hebben geregeld bezoek gehad van een groot hert( met groot gewei!) imposant! ijsvogeltje gezien, hertjes, zwijntjes etc. Paul en Mandy zijn heel gastvrij en super lief! We missen het nu al en gaan ook zeker nog terug! We zaten nu in de Scepellina ( de truck) maar hebben ook de gypsy en het rozenhuisje gezien en die willen we ook een keer proberen. De scepellina heeft veel privacy. De andere "huisjes " ook. Dus lieve Paul en Mandy, zeker tot ziens!

Datum van verblijf: augustus 2018
Bedankt Sandra en Gerard,
Ondertussen hebben we ook zelf een projector aangeschaft en de eerste filmavond alweer een feit .
Vero S
2 beoordelingen
“Paradijs”
Beoordeeld op 30 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Er zijn zo veel mooie plekjes op aarde dat het zonde is om 2x naar dezelfde plek te gaan... Behalve naar Mokus Valley! Dit jaar zelfs twee weken geboekt en het was nog te kort. Zo zalig! Natuur, dieren, leuk gezelschap als je wil, rust als je wil... Mandy en Paul hebben een stukje paradijs voor ons geschapen!! Heerlijk!

Datum van verblijf: juli 2018
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mini Paradijs!”
Beoordeeld op 27 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Super mooie plek, een mini vallei waar de natuur voorop staat. Je kunt heerlijk privé bij je eigen huisje blijven, maar ook de gezelligheid opzoeken in de retro relax plek. De details waarmee de Csepellina, waar wij heerlijk geslapen hebben, is ingericht, maar ook die bij het zwembadje, maken het helemaal af. Paul & Mandy staan direct voor je klaar als er iets is, maar kunnen je ook prima met rust laten.
We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: juni 2018
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Beter kan gewoon niet”
Beoordeeld op 20 juli 2018 voor een verblijf in mei 2018

Wow wat een prachtige plek is dit. Alles klopt. Ik heb me zelden zo thuis gevoeld als in Mokus Valley. Paul en Mandy zijn zeer hartelijk en maken het je graag naar de zin. Ik hoop hier weer terug te komen. Beter kan gewoon niet!

Datum van verblijf: mei 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren