“Fantastisch!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Mokus Valley

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

gerardens ...
Wijk bij Duurstede, Nederland
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 26 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

voor het eerst 2 weken Mokus Valley geboekt! wat is het daar heerlijk verblijven! De "huisjes" zijn bijzonder.Heel stijlvol en gezellig, super schoon en van alle gemakken voorzien! Heerlijk op je veranda zitten of in de hangmat liggen. de chill-corner is ook erg prettig. het badje waar je lekker verkoeling vind en een praatje kunt maken met de andere gasten. In onze week had iemand een beamer mee en hebben we een heerlijk buiten filmavondje gehad met een vuurtje erbij, popcorn en uiteraard een drankje. super! je kunt Pecs bezoeken zeer de moeite waard. wij hebben een dagje ballatonmeer gedaan, ook leuk! Je zit een beetje afgelegen en midden in de natuur. wij hebben geregeld bezoek gehad van een groot hert( met groot gewei!) imposant! ijsvogeltje gezien, hertjes, zwijntjes etc. Paul en Mandy zijn heel gastvrij en super lief! We missen het nu al en gaan ook zeker nog terug! We zaten nu in de Scepellina ( de truck) maar hebben ook de gypsy en het rozenhuisje gezien en die willen we ook een keer proberen. De scepellina heeft veel privacy. De andere "huisjes " ook. Dus lieve Paul en Mandy, zeker tot ziens!

Datum van verblijf: augustus 2018
Bedankt Sandra en Gerard,
Ondertussen hebben we ook zelf een projector aangeschaft en de eerste filmavond alweer een feit .
Vero S
“Paradijs”
Beoordeeld op 30 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Er zijn zo veel mooie plekjes op aarde dat het zonde is om 2x naar dezelfde plek te gaan... Behalve naar Mokus Valley! Dit jaar zelfs twee weken geboekt en het was nog te kort. Zo zalig! Natuur, dieren, leuk gezelschap als je wil, rust als je wil... Mandy en Paul hebben een stukje paradijs voor ons geschapen!! Heerlijk!

Datum van verblijf: juli 2018
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mini Paradijs!”
Beoordeeld op 27 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Super mooie plek, een mini vallei waar de natuur voorop staat. Je kunt heerlijk privé bij je eigen huisje blijven, maar ook de gezelligheid opzoeken in de retro relax plek. De details waarmee de Csepellina, waar wij heerlijk geslapen hebben, is ingericht, maar ook die bij het zwembadje, maken het helemaal af. Paul & Mandy staan direct voor je klaar als er iets is, maar kunnen je ook prima met rust laten.
We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: juni 2018
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Beter kan gewoon niet”
Beoordeeld op 20 juli 2018 voor een verblijf in mei 2018

Wow wat een prachtige plek is dit. Alles klopt. Ik heb me zelden zo thuis gevoeld als in Mokus Valley. Paul en Mandy zijn zeer hartelijk en maken het je graag naar de zin. Ik hoop hier weer terug te komen. Beter kan gewoon niet!

Datum van verblijf: mei 2018
marcel604
Apeldoorn, Nederland
1 beoordeling
“Een echt paradijsje , onvergetelijk”
Beoordeeld op 22 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Wij hebben mogen genieten van de Green Gypsy , een werkelijk bijzondere plek aan de rand van het bos.
Heerlijk in de aanwezige hangmat gelegen luisterend naar het kabbelende beekje dat er vlak langs loopt .
In de avond een eigen kampvuur en gezellig onder genot van een wijntje geluisterd naar de natuur . de herten lopen als je heel stil bent langs en de zwijnen hoor je ook in de verte. een onwerkelijk mooi plekje. Dit stukje paradijs wordt gerund door twee mensen die eigenlijk net zo bijzonder zijn. hebben nog nooit zulke gastvrije mensen ontmoet. Paul en Mandy is er alles aan gelegen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen . Er is een chill corner met een trabant als lounge bank, een zwembad waar je kunt relaxen en in de avond komen de mensen vaak bijeen voor een gezellige avond, Maar wil je lekker bij je eigen huisje blijven dan heb je alle privacy. Voor iedereen die in een unieke omgeving totaal tot rust wil komen is dit een absolute must om heen te gaan .
Er is in de omgeving ook meer dan genoeg te doen of te bekijken voor leuke dagjes weg. Wij gaan volgend jaar zeker weer !!

Dank je Marcel en Jaqueline
krijgerzi ...
Bergen, Nederland
“Ongelooflijk magisch!”
Beoordeeld op 7 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

We waren al voorbereid dat de Green Gypsy in het echt nog wel eens vele malen mooier zou kunnen zijn dan we al van de foto's dachten, maar dit overtrof echt onze stoutse dromen. Wat een prachtige en magische plek. Het huisje is heerlijk. En wat een zorg en liefde is er ingestoken, wat een mooie details in bouw en inrichting. Voor ons was het verblijf eigenlijk veel te kort, want wat hebben we genoten van de Gypsy, de beek, de natuur, het vuur en het weer. Maar ook de gastvrijheid was groots. Paul en Mandy zijn heerlijk! Kortom, een absolute aanrader en wij komen zeker weer terug! Danielle en Renilde

Ciska V
Nieuwegein, Nederland
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Sprookje in de vallei.”
Beoordeeld op 14 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Na een warm onthaal van de gastvrouw Mandy en gastheer Paul met een glaasje Palenka heerlijk even bijgekomen in de hangmat voor de cseppellina mijn onderkomen op deze vakantie.Een bijzondere plek aan een beekje waar als je heel stil bent de hertjes kunt zien.Ik heb heerlijk geslapen in de mooie cseppel een en al rust.Wanneer je wakker wordt kijk je zo op de 3 schaapjes hoe mooi is dat!Verder een mooie wandeling in de natuur gemaakt en een dagje naar Pecs geweest.Ben hier echt tot rust gekomen.Denk terug aan een super leuke tijd met 2 fantastische mensen die zoveel liefde voor de natuur hebben.
Ga zo door lieve Paul en Mandy xxxxx

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren