“Beter kan gewoon niet”

Beoordeling van Mokus Valley

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Beter kan gewoon niet”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in mei 2018

Wow wat een prachtige plek is dit. Alles klopt. Ik heb me zelden zo thuis gevoeld als in Mokus Valley. Paul en Mandy zijn zeer hartelijk en maken het je graag naar de zin. Ik hoop hier weer terug te komen. Beter kan gewoon niet!

marcel604
Apeldoorn, Nederland
1 beoordeling
“Een echt paradijsje , onvergetelijk”
Beoordeeld op 22 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Wij hebben mogen genieten van de Green Gypsy , een werkelijk bijzondere plek aan de rand van het bos.
Heerlijk in de aanwezige hangmat gelegen luisterend naar het kabbelende beekje dat er vlak langs loopt .
In de avond een eigen kampvuur en gezellig onder genot van een wijntje geluisterd naar de natuur . de herten lopen als je heel stil bent langs en de zwijnen hoor je ook in de verte. een onwerkelijk mooi plekje. Dit stukje paradijs wordt gerund door twee mensen die eigenlijk net zo bijzonder zijn. hebben nog nooit zulke gastvrije mensen ontmoet. Paul en Mandy is er alles aan gelegen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen . Er is een chill corner met een trabant als lounge bank, een zwembad waar je kunt relaxen en in de avond komen de mensen vaak bijeen voor een gezellige avond, Maar wil je lekker bij je eigen huisje blijven dan heb je alle privacy. Voor iedereen die in een unieke omgeving totaal tot rust wil komen is dit een absolute must om heen te gaan .
Er is in de omgeving ook meer dan genoeg te doen of te bekijken voor leuke dagjes weg. Wij gaan volgend jaar zeker weer !!

Je leeftijdgroep 35-49
krijgerzi ...
Bergen, Nederland
“Ongelooflijk magisch!”
Beoordeeld op 7 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

We waren al voorbereid dat de Green Gypsy in het echt nog wel eens vele malen mooier zou kunnen zijn dan we al van de foto's dachten, maar dit overtrof echt onze stoutse dromen. Wat een prachtige en magische plek. Het huisje is heerlijk. En wat een zorg en liefde is er ingestoken, wat een mooie details in bouw en inrichting. Voor ons was het verblijf eigenlijk veel te kort, want wat hebben we genoten van de Gypsy, de beek, de natuur, het vuur en het weer. Maar ook de gastvrijheid was groots. Paul en Mandy zijn heerlijk! Kortom, een absolute aanrader en wij komen zeker weer terug! Danielle en Renilde

Je leeftijdgroep 35-49
Ciska V
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Sprookje in de vallei.”
Beoordeeld op 14 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Na een warm onthaal van de gastvrouw Mandy en gastheer Paul met een glaasje Palenka heerlijk even bijgekomen in de hangmat voor de cseppellina mijn onderkomen op deze vakantie.Een bijzondere plek aan een beekje waar als je heel stil bent de hertjes kunt zien.Ik heb heerlijk geslapen in de mooie cseppel een en al rust.Wanneer je wakker wordt kijk je zo op de 3 schaapjes hoe mooi is dat!Verder een mooie wandeling in de natuur gemaakt en een dagje naar Pecs geweest.Ben hier echt tot rust gekomen.Denk terug aan een super leuke tijd met 2 fantastische mensen die zoveel liefde voor de natuur hebben.
Ga zo door lieve Paul en Mandy xxxxx

9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Het was wéér geweldig!”
Beoordeeld op 9 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Normaal gesproken gaan we nooit voor een tweede keer naar een zelfde accommodatie. Dat we dit nu voor de derde keer doen zegt genoeg.
Het is een ontzettend fijne plek, prachtig in de natuur gelegen. De Gypsy is klein maar heeft alles wat nodig is voor een fijn verblijf. Een prettige bed(stee), een zithoek, kleine keuken met magnetron, toaster en waterkoker. Voor de sfeer een houtkachel. Een kleine badkamer met een heerlijke douche. Midden in de natuur, volop privacy met toch de betrokken nabijheid van Mandy en Paul die er alles aan doen om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Bijzonder gastvrij, met oog en respect voor hun omgeving blijft dit een heel speciale plek om naar toe te gaan. Wij komen hier zéker weer terug.

deangel20 ...
Eindhoven, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk rustige locatie back in time”
Beoordeeld op 16 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Eind augustus hebben wij 10 dagen in de Green Gipsy in Mokusvalley doorgebracht. Ons voornemen om lekker te relaxen en niet weer van alles te gaan ondernemen was hier gemakkelijk vol te houden. Heerlijk rustige omgeving met allerlei wild (burlende herten op zoek naar eten zijnde wilde zwijnen met hun jongen) en tamme dieren om je heen. Een heel knus en geriefelijk 'huisje'. Gezellige kampvuuravonden en een drankje aan het einde van de dag met de anderen. Een lekker dompelbadje tijdens de hete dagen en als opfrismoment 's ochtends vroeg. Fijne massage, geregeld door Mandy in Pecs, wat overigens een leuke stad is om te bezoeken. Net als het Zolnay museum waar je o.a. het productieproces van keramic en handschoenen kunt bewonderen en kopen.
We kijken met veel plezier terug op onze vakantie daar en komen vast nog eens terug.

Je leeftijdgroep 50-64
Melanie M
“Een waar paradijs”
Beoordeeld op 11 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Wij hebben een week doorgebracht in de csepellina. Een prachtige locatie midden in de natuur. De truck was van alle luxe voorzien. Paul en Mandy zijn het ultieme voorbeeld van gastvrijheid. Ze konden ons de nodige informatie geven, aangepast op onze wensen en interesses. De gezellige avonden met de andere vakantiegangers aan 't kampvuur waren in geheel ontspannen sfeer. Wij kijken terug op een fantastische vakantie tussen zowel de vele wilde als huisdieren. Een echte aanrader voor de avonturiers en natuurliefhebbers.

Je leeftijdgroep 25-34
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren