“Een waar paradijs”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Mokus Valley

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Melanie M
“Een waar paradijs”
Beoordeeld op 11 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Wij hebben een week doorgebracht in de csepellina. Een prachtige locatie midden in de natuur. De truck was van alle luxe voorzien. Paul en Mandy zijn het ultieme voorbeeld van gastvrijheid. Ze konden ons de nodige informatie geven, aangepast op onze wensen en interesses. De gezellige avonden met de andere vakantiegangers aan 't kampvuur waren in geheel ontspannen sfeer. Wij kijken terug op een fantastische vakantie tussen zowel de vele wilde als huisdieren. Een echte aanrader voor de avonturiers en natuurliefhebbers.

Je leeftijdgroep 25-34
bwiegers7
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een magisch verblijf”
Beoordeeld op 3 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Zelden zijn we op een plek geweest waar het zo sereen is. De combinatie van natuur, rust, de locatie, eigenaren en (wilde en tamme) dieren is uiterst bijzonder. Voor het eerst in Hongarije en op slag verliefd geraakt. Elke nacht geslapen als babies door de heerlijk frisse lucht en omgevingsgeluiden.

Veel wandelingen en fietstochten gemaakt en telkens prachtige dingen gezien. De natuur ligt er letterlijk aan je voeten. Ook nog nooit een vakantie gehad waarbij we zo veel zijn thuisgebleven. De vallei is zo mooi dat je er amper weg wilt want veel beter wordt het haast niet.

Geen fan van terugkomen op dezelfde plek maar hier zou ik jaarlijks terug kunnen keren. Een absolute aanrader.

Je leeftijdgroep 25-34
Veronique ...
Niveau 1 bijdrager
“Een stukje paradijs”
Beoordeeld op 27 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Na een warme ontvangst van de superlieve gastvrouw en -heer hebben we kennis gemaakt met ons stukje paradijs voor een weekje! Een omgebouwde truck met een terras en onze eigen vijver... een weekje zalig nietsdoen in de natuur, omringd door de plaatselijke dieren. Een heerlijke heksenpot geserveerd door Mandy, bij een vuurtje gestookt door Paul! Het was een week om nooit te vergeten!!

annyvancr ...
Baexem, Nederland
1 beoordeling
“In een woord "Genieten"”
Beoordeeld op 12 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Het is echt prachtig in Mokus Vally. We hebben genoten van de mooie Crespelly
Hij is precies zoals beloofd. Veel rust, prachtige natuur, mooie wilde en tamme dieren en een mooie omgeving. Prachtige dorpjes en steden. Genoten van de super gastvrijheid en de hartelijkheid van Mandy en Paul. Twee bijzonderen mensen met veel levenservaring. Een echte aanrader voor de mensen die even uit de dagelijkse drukte willen vluchten.
Gr Will-Jan en Anny

Companion ...
“geweldig”
Beoordeeld op 27 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

De geweldige rust.De vele wandelingen door de bossen.De zondagsmarkt in Pecs.De leuke kleine dorpjes.De kaasboerderij in Gorica.En niet te vergeten de fietsen, die we gratis konden gebruiken

Elisa P
Uden, Nederland
Niveau 4 bijdrager
33 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Paradijsje”
Beoordeeld op 30 november 2016 voor een verblijf in september 2016

Voor de tweede keer een weekje in de Green Gypsy, het was weer fantastisch!
Genoten van de geweldige gastvrijheid van Mandy en Paul. En natuurlijk van dit fijne vakantiehuisje op deze prachtige plek: een paradijsje. Wakker worden door het geluid van vogeltjes, het water van het beekje dat langs het huisje stroomt. Een klein huisje met veel comfort, een vuurplaats, langs de rand van het bos.
Ook genoten van alle dieren, zowel de dieren van Paul en Mandy als ook van de burlende herten en een vosje dat een kijkje kwam nemen terwijl wij bij de vuurplaats zaten. Heel bijzonder!

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Alles, de gastvrijheid, het huisje, de omgeving
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
anneliesl ...
Gent, België
1 beoordeling
“Een sprookje in de natuur”
Beoordeeld op 7 november 2016 voor een verblijf in juni 2016

Hier kom je in een prachtige sprookjesachtige omgeving terecht waar je kan genieten van rust en natuur, even terug naar de essentie, weg van de drukte van alle dag. Ook voor ons net-stappend-kleintje een waarlijk paradijs tussen de vele diertjes, grote en kleine, een ontdekking elke dag. De gastheer-en gastvrouw zijn hele warme mensen die steeds klaar staan met reisadvies en een helpende hand, maar vooral heerlijk gezelschap om samen 's avonds een biertje of wijntje mee te drinken. Een TOP- reisbestemming voor natuurliefhebbers, écht genieten.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de omgeving en gastvrijheid
Minpunten: de staat van potjes en pannetjes
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren