“In een woord "Genieten"”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Mokus Valley

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
annyvancr ...
Baexem, Nederland
1 beoordeling
“In een woord "Genieten"”
Beoordeeld op 12 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Het is echt prachtig in Mokus Vally. We hebben genoten van de mooie Crespelly
Hij is precies zoals beloofd. Veel rust, prachtige natuur, mooie wilde en tamme dieren en een mooie omgeving. Prachtige dorpjes en steden. Genoten van de super gastvrijheid en de hartelijkheid van Mandy en Paul. Twee bijzonderen mensen met veel levenservaring. Een echte aanrader voor de mensen die even uit de dagelijkse drukte willen vluchten.
Gr Will-Jan en Anny

Companion ...
“geweldig”
Beoordeeld op 27 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

De geweldige rust.De vele wandelingen door de bossen.De zondagsmarkt in Pecs.De leuke kleine dorpjes.De kaasboerderij in Gorica.En niet te vergeten de fietsen, die we gratis konden gebruiken

Elisa P
Uden, Nederland
Niveau 4 bijdrager
46 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
“Paradijsje”
Beoordeeld op 30 november 2016 voor een verblijf in september 2016

Voor de tweede keer een weekje in de Green Gypsy, het was weer fantastisch!
Genoten van de geweldige gastvrijheid van Mandy en Paul. En natuurlijk van dit fijne vakantiehuisje op deze prachtige plek: een paradijsje. Wakker worden door het geluid van vogeltjes, het water van het beekje dat langs het huisje stroomt. Een klein huisje met veel comfort, een vuurplaats, langs de rand van het bos.
Ook genoten van alle dieren, zowel de dieren van Paul en Mandy als ook van de burlende herten en een vosje dat een kijkje kwam nemen terwijl wij bij de vuurplaats zaten. Heel bijzonder!

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Alles, de gastvrijheid, het huisje, de omgeving
Je leeftijdgroep 35-49
anneliesl ...
Gent, België
1 beoordeling
“Een sprookje in de natuur”
Beoordeeld op 7 november 2016 voor een verblijf in juni 2016

Hier kom je in een prachtige sprookjesachtige omgeving terecht waar je kan genieten van rust en natuur, even terug naar de essentie, weg van de drukte van alle dag. Ook voor ons net-stappend-kleintje een waarlijk paradijs tussen de vele diertjes, grote en kleine, een ontdekking elke dag. De gastheer-en gastvrouw zijn hele warme mensen die steeds klaar staan met reisadvies en een helpende hand, maar vooral heerlijk gezelschap om samen 's avonds een biertje of wijntje mee te drinken. Een TOP- reisbestemming voor natuurliefhebbers, écht genieten.

Service
Pluspunten: de omgeving en gastvrijheid
Minpunten: de staat van potjes en pannetjes
Reisgroep: Kleine kinderen
Natasja J
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
“De eerste plek waar ik voor de tweede keer naar terug ben gegaan.”
Beoordeeld op 7 november 2016 voor een verblijf in september 2016

Mokus Valley is een heerlijke plek. Normaal gaan wij nooit voor een 2e keer ergens naar toe. Maar hier wel. Alledrie de huisjes zijn uniek en heerlijk om in te vertoeven. Wij hebben de eerste keer doorgebracht in de Green Gypsy, de tweede keer in de csepellina. Paul en Mandy zijn geweldige gastheer en vrouw. De natuur is prachtig, je bent omgeven door dieren. Er is niets heerlijkers dan ontbijten op je eigen veranda en smiddags bijkletsen op de gezamenlijke veranda met een biertje in de hand en een kat op schoot. Eigenlijk wil ik dit paradijs geheim houden, maar iedereen verdient een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving met geweldige mensen. We komen zeker nog een derde keer.

Alexandra ...
1 beoordeling
“Uitdaging om deze fantastische plek beter te beschrijven...”
Beoordeeld op 6 november 2016 voor een verblijf in september 2016

Als ik nou eens heel goed zou kunnen schrijven dan zou ik schrijven....
Dat deze plek een wonderbaarlijke mooie plek in de natuur is.
Dat de weg er naar toe al een avontuur is ( onverharde weg)
Dat de 3 huisjes op het terrein voor elke romanticus een droom moet zijn
Dat je er ook nog eens heerlijk slaapt.
Dat ik snap dat de dieren uit de omgeving hier regelmatig een bezoekje brengen op het terrein
Dat ik enorm blij werd van de ochtendvisite van de honden en katten van Mokus Valley.
Dat de gastvrijheid van de eigenaren hartverwarmend is.
Dat je echt eens een burlend hert moet horen midden in de nacht.
Dat de stilte soms oorverdovend is.
Dat hier de palinka het beste smaakt.
Dat je hier hier echt naar toe moet gaan om te ervaren
En dat dan beter weet te beschrijven dan dat ik dat kan.

Je leeftijdgroep 35-49
MartinR56 ...
“secret garden”
Beoordeeld op 29 september 2016 voor een verblijf in mei 2016

Eigenlijk is Mokusvalley zo'n plek die we liever niet aanbevelen maar stiekem voor onszelf zouden willen houden ...
Het was een plezier te mogen genieten van de gastvrije ontvangst, de prachtige, originele en creatieve inrichting van het huisje, de nabijheid van de natuur en de rust.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren