“Een sprookje in de natuur”

Beoordeling van Mokus Valley

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
anneliesl ...
Gent, België
1 beoordeling
“Een sprookje in de natuur”
Beoordeeld op 7 november 2016 voor een verblijf in juni 2016

Hier kom je in een prachtige sprookjesachtige omgeving terecht waar je kan genieten van rust en natuur, even terug naar de essentie, weg van de drukte van alle dag. Ook voor ons net-stappend-kleintje een waarlijk paradijs tussen de vele diertjes, grote en kleine, een ontdekking elke dag. De gastheer-en gastvrouw zijn hele warme mensen die steeds klaar staan met reisadvies en een helpende hand, maar vooral heerlijk gezelschap om samen 's avonds een biertje of wijntje mee te drinken. Een TOP- reisbestemming voor natuurliefhebbers, écht genieten.

Service
Pluspunten: de omgeving en gastvrijheid
Minpunten: de staat van potjes en pannetjes
Reisgroep: Kleine kinderen
Natasja J
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
“De eerste plek waar ik voor de tweede keer naar terug ben gegaan.”
Beoordeeld op 7 november 2016 voor een verblijf in september 2016

Mokus Valley is een heerlijke plek. Normaal gaan wij nooit voor een 2e keer ergens naar toe. Maar hier wel. Alledrie de huisjes zijn uniek en heerlijk om in te vertoeven. Wij hebben de eerste keer doorgebracht in de Green Gypsy, de tweede keer in de csepellina. Paul en Mandy zijn geweldige gastheer en vrouw. De natuur is prachtig, je bent omgeven door dieren. Er is niets heerlijkers dan ontbijten op je eigen veranda en smiddags bijkletsen op de gezamenlijke veranda met een biertje in de hand en een kat op schoot. Eigenlijk wil ik dit paradijs geheim houden, maar iedereen verdient een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving met geweldige mensen. We komen zeker nog een derde keer.

Alexandra ...
1 beoordeling
“Uitdaging om deze fantastische plek beter te beschrijven...”
Beoordeeld op 6 november 2016 voor een verblijf in september 2016

Als ik nou eens heel goed zou kunnen schrijven dan zou ik schrijven....
Dat deze plek een wonderbaarlijke mooie plek in de natuur is.
Dat de weg er naar toe al een avontuur is ( onverharde weg)
Dat de 3 huisjes op het terrein voor elke romanticus een droom moet zijn
Dat je er ook nog eens heerlijk slaapt.
Dat ik snap dat de dieren uit de omgeving hier regelmatig een bezoekje brengen op het terrein
Dat ik enorm blij werd van de ochtendvisite van de honden en katten van Mokus Valley.
Dat de gastvrijheid van de eigenaren hartverwarmend is.
Dat je echt eens een burlend hert moet horen midden in de nacht.
Dat de stilte soms oorverdovend is.
Dat hier de palinka het beste smaakt.
Dat je hier hier echt naar toe moet gaan om te ervaren
En dat dan beter weet te beschrijven dan dat ik dat kan.

Je leeftijdgroep 35-49
Martin R
“secret garden”
Beoordeeld op 29 september 2016 voor een verblijf in mei 2016

Eigenlijk is Mokusvalley zo'n plek die we liever niet aanbevelen maar stiekem voor onszelf zouden willen houden ...
Het was een plezier te mogen genieten van de gastvrije ontvangst, de prachtige, originele en creatieve inrichting van het huisje, de nabijheid van de natuur en de rust.

Bosch M
1 beoordeling
“Adembenemend, op alle mogelijke vlakken van natuur, rust en gastvrijheid.”
Beoordeeld op 12 september 2016 voor een verblijf in juli 2016

In Hongarije spreekt er zo goed als niemand Engels. Niet handig als je de weg wil vragen. Maar eigen schuld, dikke bult ;-)

Service
Pluspunten: De natuur, de rust en de gastvrijheid.
Minpunten: Dat we ook weer terug naar huis moesten...
Reisgroep: Tieners
truus v
“Romantiek voor twee”
Beoordeeld op 11 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Wij verbleven twee weken in de Green Gypsy. Echt geweldig. In het echt net zo mooi als op de foto's. Hier kom je echt tot rust. Het huisje is zeer compleet en schoon. Heerlijke douche, complete keuken, zeer gezellig ingericht, prachtige slaapruimte en buiten vuurplaats (hout in overvloed) en lekkere ligbedden. De herten en zwijnen komen bijna iedere dag even "langs". De eigenaren zijn zeer hartelijke mensen die er alles aan doen om de gasten een heerlijk vakantiegevoel te geven. De omgeving is prachtig (wandelen, fietsen, stadjes, thermen)
Kortom: een absolute aanrader.

gijs v
“Een sprookjesachtige oase”
Beoordeeld op 6 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Als je op zoek bent naar rust, natuur gezelligheid zit je hier perfect. De natuur is hier in volle glorie aanwezig. Ieder huisje is afgeschermd van dr buitenwereld. Je kan in alle rust genieten van de beestjes en al het groen.

Paul en Mandy hebben het super voor elkaar, en hebben alles tot in de puntjes geregeld voor hun gasten.
Het zijn super gezellige en bijzondere mensen.

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren