Carla Nagel
Utrecht, Nederland

Mooie kamers en prachtig uitzicht over Hollywood hills

Beoordeling van Andaz West Hollywood
5,0 van 5 bollen11 jun 2019 beoordeeld
Prima hotel met leuke sfeer. De achterkant van het hotel geeft een mooi uitzicht over de Hollywood hills. Het is 10 min taxi rit naar de Hollywood strip, maar op Sunset valt natuurlijk ook wel wat te beleven. Het personeel is super vriendelijk. Zwembad aan de kleine kant.
Datum van verblijf: juni 2019
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
andazwesthollywood, General Manager van Andaz West Hollywood, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 1 aug 2019
Bedankt dat u ons feedback hebt gegeven over uw recente verblijf in Andaz West Hollywood. Ik ben zo blij te horen dat je genoten hebt van het uitzicht op de Hollywood Hills in je kamer en van onze centrale locatie op veel populaire plekken. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Nate H.
0.5 km van Andaz West Hollywood
0.8 km van Andaz West Hollywood
Meer hotels in West Hollywood bekijken
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit mooie hotel ligt langs de drukke Sunset Boulevard. Er zijn 12 verdiepingen en op dak is er een mooi zwembad met mooie ligzetels waar je kunt genieten van een cocktail met zicht op de Hollywood Hills en Los Angeles! Personeel is zeer behulpzaam bv voor bellen taxi, uitleg bezienswaardigheden, ...
Er is een valetparking. Niet alcoholische dranken en snacks uit minibar zijn gratis en worden voldoende aangevuld! Als enige opmerking zou ik aanraden kamer te nemen met zicht op de Hollywood Hills. Wij hadden Sunset view room en hadden zeer veel last van straatlawaai hoewel onze kamer zich op 11de bevond! Verkeer op de Sunset Boulevard valt echt nooit stil.

Datum van verblijf: augustus 2018
Andaz W, Guest Relations Manager van Andaz West Hollywood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Bedankt voor je mooie beoordeling van je recente verblijf in Andaz West Hollywood. Ik ben blij te horen dat je genoten hebt van je kamer, gratis voorzieningen en het zwembad op het dak. Ik ben blij dat je verblijf in het algemeen positief was en kijk ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 8 november 2016

Het Andaz licht recht tegenover de Mondrian. Het is een strak hotel met ruime schone kamers en veel extra's. van 5-7 is er wijn, je kan altijd water en hapjes eten in de hal, de mini bar is gratis en er is een prachtig dakterras met zwembad.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juli 2016

Zochten nog een leuk hotel voor ons verblijf in de buurt van hollywood, gezien de aanbieding met ontbijt borsten we dit hotel.

Locatie is redelijk op sunset boulevard dichtbij de whiskey a gogo, Rainbow club, etc. Desalniettemin doet het stukje bij het hotel wat verlaten aan (veel leegstand etc). Hotel heeft een rijke historie en de aankleding buiten & van de lobby is leuk.

Aankomst was top, hartelijk ontvangst, goede uitleg/service, etc. Dit beloofde wat... Helaas was dit gelijk het enige echte hoogte punt.

Kamers zijn ok, pluspunten zijn de gratis (non alcoholische) minibar en (in het geval van een kamer aan de voorkant) het mooie uitzicht (vanuit de 'sun room') van LA. Verder erg donkere kamer (weinig verlichting) & niets bijzonders.

Ontbijt was ok, personeel erg zakelijk, langzaam en 0 enthousiasme. Kwam allemaal rommelig en saai over. Hetzelfde gold voor de Riot Bar (welke sloot om 10uur in de avond!!! weinig Riot dus), personeel weer weinig enthousiast & erg saaie sfeer.

Locatie hotel is ok, maar we hebben op betere plekken gezeten. Het hotel zelf is ook ok, maar niets dat er echt uitspringt, anders dan saai (niet verwacht). Zeker in betere hotels verbleven. Als men op deze specifieke locatie wil verblijven geen slechte keus, voor een bezoek aan LA in het algemeen zijn er betere alternatieven.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 maart 2016

Geweldig hotel met zeer goed ontvangst direct bij de valetparking en de receptie. Mooie ruime en nette kamers. Overal dichtbij in de buurt en gaaf uitzicht op de stad. Perfect ontbijt in dit hotel en minibar is gratis.

Kamertip: straatkant is leuk
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 juli 2015 via mobiele applicatie

De check-in was vlot. We kregen een welkomstdrank. We kregen een gratis upgrade naar een suite. De kamer was heel ruim maar de badkamers waren heel klein. Het zwembad was gesloten voor een huwelijk. Dat was spijtig want daardoor hebben we niet kunnen genieten van het zwembad. We hadden kamer met ontbijt geboekt. Het ontbijt was in buffetvorm,de bediening was slecht en toch werd er 18 procent tip al automatisch aangerekend.In de buurt hebben we lekkere sushi gegeten.

Datum van verblijf: juli 2015
Lin S, General Manager van Andaz West Hollywood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2015

Thank you for your review on Tripadvisor. Guest feedback is always appreciated and reviewed by the team. I am glad you enjoyed the check-in, complimentary welcome drink, and a suite! We do limit the amount of events at the pool deck. We keep these to evening events to allow guests to use the pool during daytime. I will be sure to monitor service in our restaurant to ensure a great experience. Please accept my apology for the inconvenience. Thank you for choosing the Andaz West Hollywood and I do hope you will visit us again.
-Lin