10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht gezeten vanwege de ligging bij sequoia.. het hotel is prima! Voldoet aan alles wat je nodig hebt! Ruime kamers.. misschien wat gedateerd, maar ach.. er komen voornamelijk veel zakenmensen (van wat wij zagen). Vaak is dat ook wel n goed teken. Ruim hotel, schappelijke prijzen bij t ontbijt en vriendelijk personeel.. wij vonden t zeker voor de prijs echt de moeite waard! Naar sequoia is het nog ongeveer 45 minuten rijden.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Samantha R, General Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Dear Discus56,

We thank you for have chosen to stay at the Wyndham Visalia Hotel. We appreciate your review and are happy to learn your overall Hotel stay was positive. It's our pleasure to announce our Hotel has started to remodel our Hotel rooms and the process includes new carpet, new furnishings, and a new interior design that will set us apart from the competition. It's wonderful to learn you took notice of our friendly staff, reasonable prices, spacious rooms, and our optimal location for travelers visiting Sequoia National Park. We anticipate you will visit us in the future and allow us the opportunity to serve you again.

Sincerely,

Wyndham Visalia

30 januari 2018 beoordeeld

Pluspunten:
- Ruime kamers
- Goede bedden
- Goede WIFI
- Goed sanitair

Enige minpunt vind ik de ligging, direct langs de snelweg. Je hebt de auto nodig om naar centrum te komen. Downtown is rustig, maar gezellig straatje met restaurantjes.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
29 september 2017 beoordeeld

We kwamen hier pas zeer laat aan door een lange rit. Niet ver van de grote baan. Vriendelijk personeel en een grote mooie inkomhal.

Voor de kamers moesten we dan weer naar een apart gebouw en deze waren vrij basic, maar ruim genoeg en alles was er.

Je kan er blijkbaar ook zalen huren want er was een soort trouwfeest aan de gang.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
Samantha R, Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Hello JimboJetJones,
Thank you so much for staying with us. We are happy you had a nice stay. Our staff will be happy to read your review. We do hope to see you again.
Sincerely,
Wyndham Visalia

31 augustus 2017 beoordeeld

Goed hotel, ruime kamer met schone badkamer en fijne bedden. Vlotte check-in en check-out. Gratis parkeren, leuk zwembad. hebben hier zowel in de avond als in de ochtend gegeten. Diner was heerlijk en niet duur. Voor het ontbijt (wij hadden inclusief) was er niet veel keuze. Het betere ontbijt viel niet onder de inclusief-regeling.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt in de buurt van de snelweg, maar die hoor je niet. Kamer ziet er schoon en prima uit. Wifi wel oké, grote tv en koelkast op de kamer. Bed ligt lekker. Ontvangst personeel vond zichzelf alleen wel interessanter dan ons, maar het personeel bij het ontbijt was wel weer heel vriendelijk. Leuk klein formaat zwembad, lekker voor de temperaturen hier :) Voor een tussendoor overnachting aan te raden, niet veel langer blijven.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner