Best Western Visalia Hotel(Visalia)
BestWestern.com
ComfortSuites
Gratis annuleren tot 02/08
  • Gratis parkeren
Lamp Liter Inn(Visalia)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 02/08
Hampton Inn Visalia(Visalia)
Majestic Inn(Visalia)
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel voor als je op doorreis bent met ruime kamers voorzien van TV, koelkast en ruime badkamer. Op de gang is een ijsmachine aanwezig. Hotel ligt naast een lokaal vliegveld maar totaal geen last van gehad, volgens mij vliegen we geen commerciële vluchten.
Bedden zijn prima en wifi signaal ook.
Zowel s avonds gegeten en tevens ontbijt gehad. Beide prima en tegen een normale prijs.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 juni 2017 beoordeeld

Het is een mooi hotel, ligt wel vlak naast de grote weg. dus kies een kamer met even nummer, zodat je aan de binnentuin ligt, of vraag ernaar. de kamers zijn ruim met alle luxe die je maar wilt. Er is een koelkast, wifi enz.
Het restaurant is prima , maar niet goedkoop.

Kamertip: kies een kamer aan het binnenplein, lekker rustig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Samantha R, Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017

Hello Alex O,
Thank you for the review. We are happy to know you enjoyed your stay with us. We do hope to see you again soon.
Sincerely,
Wyndham Visalia Team

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor 1 nachtje, wel ver overal vandaan maar met de auto ben je zo bij enkele eetgelegenheden. De kamer was ruim en schoon. Zwembad erbij en gratis ontbijt (niet te veel van verwachten). Veel groepsreizen verblijven in dit hotel.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel met prima voorzieningen. Aardige staff. Binnen en buiten zwembad. Bar met happy hour. Op korte afstand van main street. Kamers zijn goed. De airco maakt veel herrie. Parkeerplaats is zeer ruim.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Bedank P. H
8 juni 2017 beoordeeld

Hier 2 overnachtingen gehad. Het weer was hier in ieder geval echt super en dus goed gebruik kunnen maken van het zwembad! Voor ons was het hotel een uitvalbasis voor Sequoia en de volgende dag door te rijden naar Yosemite.

Hotel ligt ver van alles vandaag. Ze hebben wel een restaurant en een een bar in het hotel. In het restaurant kan je echt prima en goed eten en heb je genoeg keuze! De bar is klein maar wel gezellig als je met een paar man blijft hangen. Jammer dat de bar sluit om 12 uur maar ja dan is het ook wel tijd om te gaan slapen.

Kamers zijn werden groot schoon en netjes! Prima voor een overnachting maar in de buurt is weinig gelegenheid om ergens wat te eten of een drankje te doen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Samantha R, Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Hello Charlotte P,
Thank you for staying with us. We are happy you had a nice stay and were able to enjoy our pools, restaurant and lounge. We do hope to have you again soon.
Sincerely,
Wyndham Visalia Team