“Prima hotel voor 1 nacht”
Beoordeling van Wyndham Visalia

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Wyndham Visalia
Beoordeeld als nr. 2 van 14 hotels in Visalia
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt in de buurt van de snelweg, maar die hoor je niet. Kamer ziet er schoon en prima uit. Wifi wel oké, grote tv en koelkast op de kamer. Bed ligt lekker. Ontvangst personeel vond zichzelf alleen wel interessanter dan ons, maar het personeel bij het ontbijt was wel weer heel vriendelijk. Leuk klein formaat zwembad, lekker voor de temperaturen hier :) Voor een tussendoor overnachting aan te raden, niet veel langer blijven.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel voor als je op doorreis bent met ruime kamers voorzien van TV, koelkast en ruime badkamer. Op de gang is een ijsmachine aanwezig. Hotel ligt naast een lokaal vliegveld maar totaal geen last van gehad, volgens mij vliegen we geen commerciële vluchten.
Bedden zijn prima en wifi signaal ook.
Zowel s avonds gegeten en tevens ontbijt gehad. Beide prima en tegen een normale prijs.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
14 juni 2017 beoordeeld

Het is een mooi hotel, ligt wel vlak naast de grote weg. dus kies een kamer met even nummer, zodat je aan de binnentuin ligt, of vraag ernaar. de kamers zijn ruim met alle luxe die je maar wilt. Er is een koelkast, wifi enz.
Het restaurant is prima , maar niet goedkoop.

Kamertip: kies een kamer aan het binnenplein, lekker rustig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Samantha R, Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017

Hello Alex O,
Thank you for the review. We are happy to know you enjoyed your stay with us. We do hope to see you again soon.

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor 1 nachtje, wel ver overal vandaan maar met de auto ben je zo bij enkele eetgelegenheden. De kamer was ruim en schoon. Zwembad erbij en gratis ontbijt (niet te veel van verwachten). Veel groepsreizen verblijven in dit hotel.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel met prima voorzieningen. Aardige staff. Binnen en buiten zwembad. Bar met happy hour. Op korte afstand van main street. Kamers zijn goed. De airco maakt veel herrie. Parkeerplaats is zeer ruim.

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
Bedank P. H
8 juni 2017 beoordeeld

Hier 2 overnachtingen gehad. Het weer was hier in ieder geval echt super en dus goed gebruik kunnen maken van het zwembad! Voor ons was het hotel een uitvalbasis voor Sequoia en de volgende dag door te rijden naar Yosemite.

Hotel ligt ver van alles vandaag. Ze hebben wel een restaurant en een een bar in het hotel. In het restaurant kan je echt prima en goed eten en heb je genoeg keuze! De bar is klein maar wel gezellig als je met een paar man blijft hangen. Jammer dat de bar sluit om 12 uur maar ja dan is het ook wel tijd om te gaan slapen.

Kamers zijn werden groot schoon en netjes! Prima voor een overnachting maar in de buurt is weinig gelegenheid om ergens wat te eten of een drankje te doen.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
Samantha R, Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Hello Charlotte P,
Thank you for staying with us. We are happy you had a nice stay and were able to enjoy our pools, restaurant and lounge. We do hope to have you again soon.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 1 nacht geslapen en het is een goed en schoon hotel, bedden lagen heerlijk en badkamer was schoon en ruim. Aanrader! Restaurant in hotel is ook goed te doen, wij hadden fish en chips op, smaakte prima.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Samantha R, Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Hello R P,
Thank you so much for the 5 star review! We are happy you had a wonderful stay. Our staff will be happy to read your review. We do hope to have you again soon.
Wyndham Visalia Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Visalia bekeken
op 4,2 km afstand
Visalia Marriott at the Convention Center
op 0,2 km afstand
Best Western Visalia Hotel
Prijzen weergeven

In Wyndham Visalia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Wyndham Visalia

Adres: 9000 W Airport Dr, Visalia, CA 93277-9511 (Voorheen Holiday Inn Visalia Hotel & Conf Center)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Californië > Visalia
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Visalia
Prijsklasse: € 77 - € 123 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Wyndham Visalia 3*
Aantal kamers: 256
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Wyndham Visalia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Visalia Hotel And Conf Center
Holiday Inn Visalia Hotel & Conf Visalia
Visalia Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?