“Goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Wyndham Visalia
Beoordeeld als nr. 2 van 14 hotels in Visalia
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 1 nacht geslapen en het is een goed en schoon hotel, bedden lagen heerlijk en badkamer was schoon en ruim. Aanrader! Restaurant in hotel is ook goed te doen, wij hadden fish en chips op, smaakte prima.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Samantha R, Manager van Wyndham Visalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Hello R P,
Thank you so much for the 5 star review! We are happy you had a wonderful stay. Our staff will be happy to read your review. We do hope to have you again soon.
Sincerely,
Wyndham Visalia Team

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel net en groot hotel. Was van de buitenkant niet te verwachten.
Gratis parkeren. Ontbijt van echt super. Van de menukaart.
Personeel was wel aardig.
Een goed hotel om naar Yosemite Park te gaan en verder te reizen naar elders.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
30 september 2016 beoordeeld

Op rondreis door Amerika hebben wij hier een overnachting gehad, Prima ruime en schone kamer, ook de ruime badkamer was netjes en schoon. Bedden waren heerlijk wat ook een voordeel was waren de 2 zwembaden zowel binnen als buiten.
Prima voor een overnachting.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld

We zaten in het achtergedeelte van dit hotel. Hoewel de highway niet ver weg was, hadden wij daar weinig last van, De kamer was niet zo groot, maar er stonden twee uitstekende riante bedden in. De badkamer zag er netjes uit en werd keurig aangevuld met alle benodigde materiaal.
Eten in het cafe was goed. Bediening was redelijk,

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgd, mooi hotel. Een typisch hotel voor één nacht, een beetje achteraf gelegen naast een klein vliegveld (geen last van gehad). Kamers zijn voor amerikaanse begrippen niet heel ruim maar wel erg netjes met zachte bedden en een kussenmenu (soft/firm). Het restaurant was niet druk, wij zaten er met twee andere gasten, eten was prima. Personeel aardig en behulpzaam.
Er is een binnenzwembad en buiten. Fijn zwembad.

Ligt butien de stad, geen probleem. Even de snelweg weer op, twee afslagen verder, hier waren winkels. Stad zijn we niet ingeweest, we waren er maar 1 nacht.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
21 augustus 2016 beoordeeld

Een prima 'niets-aan-de-hand' hotel vlakbij het vliegveld. Van het vliegveld heb je overigens in zijn geheel geen last. Grote kamer met prima bedden. Een binnenzwembad en een buitenzwembad. Het restaurant is niet groot, bediening had het echter erg druk. Kwam een beetje chaotisch over. Vanuit dit hotel is het bijna een uur rijden naar de ingang van Sequioa NP.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de rand van Visalia. Hierdoor ver van de restaurants in de binnenstad. De kamer voor 4p is ruim en van alle gemakken voorzien : tv, koelkast, AC. Badkamer is ruim net als de bedden. Gewoon een goed hotel zoals je het mag verwachten. Sequoia NP ligt op 30 minuten rijden dus hotel is een prima stopplaats.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Visalia bekeken
op 4,2 km afstand
Visalia Marriott at the Convention Center
op 0,2 km afstand
Best Western Visalia Hotel
Prijzen weergeven

In Wyndham Visalia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Wyndham Visalia

Adres: 9000 W Airport Dr, Visalia, CA 93277-9511 (Voorheen Holiday Inn Visalia Hotel & Conf Center)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Californië > Visalia
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Visalia
Prijsklasse: € 80 - € 123 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Wyndham Visalia 3*
Aantal kamers: 256
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Wyndham Visalia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Visalia Hotel And Conf Center
Holiday Inn Visalia Hotel & Conf Visalia
Visalia Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?