15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel net en groot hotel. Was van de buitenkant niet te verwachten.
Gratis parkeren. Ontbijt van echt super. Van de menukaart.
Personeel was wel aardig.
Een goed hotel om naar Yosemite Park te gaan en verder te reizen naar elders.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
30 september 2016 beoordeeld

Op rondreis door Amerika hebben wij hier een overnachting gehad, Prima ruime en schone kamer, ook de ruime badkamer was netjes en schoon. Bedden waren heerlijk wat ook een voordeel was waren de 2 zwembaden zowel binnen als buiten.
Prima voor een overnachting.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld

We zaten in het achtergedeelte van dit hotel. Hoewel de highway niet ver weg was, hadden wij daar weinig last van, De kamer was niet zo groot, maar er stonden twee uitstekende riante bedden in. De badkamer zag er netjes uit en werd keurig aangevuld met alle benodigde materiaal.
Eten in het cafe was goed. Bediening was redelijk,

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgd, mooi hotel. Een typisch hotel voor één nacht, een beetje achteraf gelegen naast een klein vliegveld (geen last van gehad). Kamers zijn voor amerikaanse begrippen niet heel ruim maar wel erg netjes met zachte bedden en een kussenmenu (soft/firm). Het restaurant was niet druk, wij zaten er met twee andere gasten, eten was prima. Personeel aardig en behulpzaam.
Er is een binnenzwembad en buiten. Fijn zwembad.

Ligt butien de stad, geen probleem. Even de snelweg weer op, twee afslagen verder, hier waren winkels. Stad zijn we niet ingeweest, we waren er maar 1 nacht.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
21 augustus 2016 beoordeeld

Een prima 'niets-aan-de-hand' hotel vlakbij het vliegveld. Van het vliegveld heb je overigens in zijn geheel geen last. Grote kamer met prima bedden. Een binnenzwembad en een buitenzwembad. Het restaurant is niet groot, bediening had het echter erg druk. Kwam een beetje chaotisch over. Vanuit dit hotel is het bijna een uur rijden naar de ingang van Sequioa NP.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie