“Kerstbuffet dansant”

do 20-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kruisland
Keukens: Nederlands
Beschrijving: De Commerce Kruisland bestaat over een biercafe, wat tot de beste 51 van Nederland behoord. Aparte feestzaal met de nieuwste apparatuur. U waant zich in een Oostenrijks marktplein. D'n Eeterij is inpandig in De Commerce waar u kunt genieten van de specialiteiten van onze keukenbrigade. A la carte, lunch, diner, diverse arrangementen. Meters Eten: onbeperkt tafelen voor een vast bedrag. Keuze uit 60 gerechtjes avondvullend. Tevens high bier, wijn, cocktail en thee. Buffetten, diverse keuzemenu's, alles is mogelijk. Aangrenzend beschikken wij over een groot (verwarmd) terras en op het marktplein. Totaal circa 200 zitplaatsen. Ook het unieke gelegenheid voor bedrijfsuitjes, solex rijden of een arrangement met het aan de overkant gevestigde museum "De Holle Roffel".
27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In gezellige ambiance een kerstbuffet dansant gehad met 9 personen. Zaak was volledig volgeboekt. De kok heeft er samen met zijn keukenbrigade een waar kijk en smaakspektakel van weten te maken. De grote verscheidenheid aan vis en vleesgerechten evenals bijgerechten waren zeer mooi van aanzien en smaakten voortreffelijk. De nagerechten waren geheel in kerstsfeer opgemaakt en het was eigenlijk zonde deze op te eten, het waren eigenlijk kunststukken op zichzelf. Onder het genot van een lekker drankje wat snel en vakkundig door het barpersoneel werd geserveerd en de aanwezige livemuziek geheel in kerstsfeer was het zeer goed toeven in een gezellige ambiance.

Kortom dhr. Maas heeft samen met zijn personeel dit jaar zeer zeker wederom een waar smulfestijn weten te waarborgen. Hiervoor chapeau voor het gehele team. We hebben er van genoten en komen zeker weer terug in 2019

Datum van bezoek: december 2018

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten er was muziek we reden toevallig langs en zijn maar even blijven hangen het personeel is vriendelijk

Datum van bezoek: mei 2018
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar je niet kan eten... stel je voor. De eerste zomerdag van het jaar. Het is iets voor 19.00 en we willen graag bij De Commerce een hapje eten op terras... maar vergeet het maar. Volgens bediening is het te druk (zaak zit niet meer dan voor 1/3 vol) en het is voor de kok te druk. En we kunnen geen eten bestellen. We zijn niet welkom om te wachten op eten, en geen excuses van de bediening.
Tafel naast ons hebben net hun eten en kijken met verbazing toe en geven aan dan zij de drukte ook nergens kunnen zien.
Brabant's gastvrijheid? Hier niet te vinden.. schandalig. Ons avond is in ieder geval verpest en we hebben bij thuiskomst de shoarmaboer gebeld. Hij heeft ons zeer vriendelijk en snel geholpen. Het kan dus wel. Alleen niet bij De Commerce. Heel erg jammer.

Datum van bezoek: april 2018
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige aangeklede kerstambiance 2 dagen volledig vol.
Buitengewoon netjes verzorgd en zeer smakelijk eten in zowel vlees als visgerechten. Onbeperkt. Desserttafel zeer sfeervol met in kerstsfeer opgemaakte gerechten.

De keukenbrigade heeft zich wederoml overtroffen chapeau voor hen. De bediening uiterst attent en vriendelijk met vlotte bediening. Een cijfer van 9 zeker waard.

Volgend jaar zeer zeker weer.

Datum van bezoek: december 2017
18 december 2017 beoordeeld

We zijn SD-klant, We worden naar onze gereserveerde, onbedekte tafel gebracht. Het bestek zit in een etui, het mes is niet afwasmachine bestendig! Bij het opnemen wordt de menukaart gewijzigd. "De sliptong is vervangen door kabeljauw." De smaak is overigens heerlijk alhoewel we twijfelen aan de prefab van de aardappelrozetjes. Het 'hemels' grand dessert mist enige creativiteit; slappe slagroom en heel kleffe spekkoek.
Er is een hele mooie toilet groep.
Deze zaak kan heus een functie hebben in een kleine plaats; een bruin café.

Datum van bezoek: november 2017

In De Commerce Kruisland / D'n Eeterij geweest? Deel je ervaringen!