“Heerlijke gegeten ”

ma 24-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kruisland
Keukens: Nederlands
Beschrijving: De Commerce Kruisland bestaat over een biercafe, wat tot de beste 51 van Nederland behoord. Aparte feestzaal met de nieuwste apparatuur. U waant zich in een Oostenrijks marktplein. D'n Eeterij is inpandig in De Commerce waar u kunt genieten van de specialiteiten van onze keukenbrigade. A la carte, lunch, diner, diverse arrangementen. Meters Eten: onbeperkt tafelen voor een vast bedrag. Keuze uit 60 gerechtjes avondvullend. Tevens high bier, wijn, cocktail en thee. Buffetten, diverse keuzemenu's, alles is mogelijk. Aangrenzend beschikken wij over een groot (verwarmd) terras en op het marktplein. Totaal circa 200 zitplaatsen. Ook het unieke gelegenheid voor bedrijfsuitjes, solex rijden of een arrangement met het aan de overkant gevestigde museum "De Holle Roffel".
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, leuk concept. De gerechtjes zijn klein genoeg om er veel van op te kunnen.
Klein opgezet waardoor je al snel 'in de loop' zit

Datum van bezoek: december 2016

28 juli 2017 beoordeeld

Leuke kaart waar onder alle gerechten de gerechten nogmaals vermeld staan in Brabants dialect. Erg leuk als je de kaart bekijkt. Eten is goed en lekker en bediening is Brabants relaxed, zonder sloom te zijn.

Datum van bezoek: juli 2017
16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Social deal, dus twee dinertjes voor één. Keuze uit de hele menukaart. Beide kozen we voor de zalmbonbon gevuld met rivierkreeftjes en salade. We kregen een hele grote bonbon, goed gevuld, zeer smakelijk. Méér dan een vóórgerecht! Daarna tweemaal de sliptongetjes, ook royaal van grootte (waarvan eentje niet helemaal gaar, jammer) met lekkere frites. Het dessert was mooi opgemaakt, maar zowel de spekkoek als de brownie waren wat aan de droge kant. Fruit eromheen lekker fris. We dronken een prima chardonnay erbij. Koffie met een glaasje advocaat met slagroom na. Vriendelijke bediening. Er moest hard gewerkt worden door de twee heren, vanwege een grote groep van twintig drukke dames, terwijl ook de andere tafeltjes allemaal bezet waren.
Een puntje van kritiek: 4,50€ voor de mand met overigens wel lekkere verse broodjes (6stukes)is teveel. Doe er vier voor €3,00. Beter prijsje en genoeg. Je kunt altijd bijvragen.

Datum van bezoek: juni 2017
14 mei 2017 beoordeeld

Inrichting: erg onaantrekkelijk, super rumoerig, schoon?
Eten: matig.
Bediening: normaal.
We kwamen achterin in de zaak te zitten in een donkere hoek aan een erg simpele tafel en simpele stoelen.
Na de eerste gang wilde ze dat we ons bestek zouden "bewaren", voor de volgende gang!
Weinig smaak aan het eten, wel grote porties.
Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2017
17 februari 2017 beoordeeld

Met familie uit eten geweest in dit gezellige sfeervolle Cafe Restaurant in de dorpskern van Kruisland in de gemeente Steenbergen. Het zo genaamde meters eten is een concept wat eigenaar edwin Maas zeer goed op de kaart heeft gezet. Onbeperkt eten van gerechten vermeld op de menu kaart. De koks weten er een ware lekkernij van te maken en de keuze is meer dan genoeg aan vlees en vis gerechten. het personeel is uitemate netjes en vriendelijk. Kortom een gezellige avond gehad met het eten en nadien nog enkele uren in het nostalgische cafe gebleven vanwege de gezelligheid in dit pittoreske dorpje. We gaan zeer zeker nog een keer terug het is echt de moeite waard..

Datum van bezoek: februari 2017

In De Commerce Kruisland / D'n Eeterij geweest? Deel je ervaringen!