1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn onze roadtrip begonnen bij dit hotel. Het is schoon en het personeel is vriendelijk. Ook kan de auto hier gratis staan in de parkeergarage. Het hotel is op loopafstand van santa Monica beach. Echt een aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
BWGateway, Guest Relations Manager van Gateway Hotel Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

Thank you so much for recommending our services and so glad that your stay with us was enjoyable!

25 maart 2017 beoordeeld

Chagrijnige bediening. Gehorige kamers. Ontbijt is inbegrepen maar dat stelt niets voor. Er wordt een waterige ei-brei geserveerd die ze scrambled eggs noemen. Verder weinig keuze.
Je kint beter bij de starbucks in de buurt ontbijten

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
9 november 2016 beoordeeld

Prima hotel met goed ontbijt buffet erbij. Een flinke wandeling (half uur) door niet echt spannende straten van het strand in Santa Monica met de beroemde pier ( uit GTA) . Mooi strand en het centrum van Santa Monica vlak achter de boulevard is s'avonds echt gezellig.
Vanuit hotel zo weer op de snelweg om andere stukken van LA te verkennen. Relatief dichtbij Hollywood en Beverly Hills wat verder weg van het centrum en bijvoorbeeld de Dodgers.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
30 september 2016 beoordeeld

We verbleven hier 2 nachten op het eindpunt van onze Route 66 reis. Het is een 3tal km verwijderd van de Pier en het strand. Er is een ondergrondse parking voorzien van het hotel.
De ruimte in de kamer was eerder beperkt,maar alles was aanwezig en het was proper.
We zijn zeer vriendelijk ontvangen geweest! Vriendelijk personeel!
Besluit': prima hotel voor een korte tussenstop.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
BWGateway, Guest Relations Manager van Gateway Hotel Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Thank you for choosing the Best Western Plus Gateway Hotel to complete your iconic Route66 road trip! Our front office team genuinely enjoys meeting all of our guests that visit our hotel from around the globe. Customers like you continue to inspire us to create wonderful memories that will be long remembered. Please visit us again!

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel,rustig gelegen

Een paar kilometer lopen van het echte centrum met vele gezellige terrassen, restaurants en vele winkels.
Uiteraard is het strand di htbij.

Goed hotel, netjes,schoon en van alle voorzieningen.

Een aanrader

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
BWGateway, Sales Manager van Gateway Hotel Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

We always appreciate when guests take the time to provide their feedback and we are so glad that your stay with us was enjoyable! We look forward to seeing you again when your travels bring you back to Santa Monica, CA.