“Forrest Gump”
Beoordeling van Bubba Gump Shrimp Co.

Bubba Gump Shrimp Co.
Geclassificeerd als nr. 53 van 777 Restaurants in Santa Monica
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Santa Monica
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een mooi uitzicht over het strand en de zee, schoon restaurant en vriendelijk personeel

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het concept is leuk en tof uitgewerkt. Het eten is lekker maar veel te veel.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk eten in een geweldige sfeer voor een correcte prijs met zeer gemotiveerd personeel! Zeker doen!!

12 juli 2017 beoordeeld

Wij waren in Miami al naar Bubba Gump geweest wat ons erg goed was bevallen. Daarom hebben wij bij een bezoek aan de Santa Monica pier gekozen om hier nog eens te gaan eten.

Bubba Gump in Santa Monica was ontzettend druk en we hebben ook 1.5 uur moeten wachten voor een plek (waren met 6 personen, dus duurde daardoor langer). Echter was dit niet heel vervelend want in deze tijd hebben we de pier bezocht, hier was live muziek en ander vermaak. Geen probleem dus.

Tijdens het eten was het ook heel erg druk en was de service hierdoor wat minder als wat we hadden ervaren in Miami. Toch zou ik er zo weer heen gaan!

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een uitstapje gegeten bij Bubba Gump. We moesten even wachten totdat er een plekje was. We werden doorverwezen naar een wachtrij. Het liep snel door en we zaten snel aan een tafel. (Party for three). Al snel werd het drankje opgenomen en bezorgt. Beetje vervelend was dat het hoofdgerecht al werd gebracht terwijl we nog met de starter bezig waren. Beetje lastig op de kleine tafel. Het eten was overigens prima en vlotte bediening zoals je dat kunt verwachten. Het is overigens wel allemaal garnalen wat de klok slaat, maar dat verraad de naam al. Zal daar weer naar toe gaan als ik in de buurt ben.

Reizigers die Bubba Gump Shrimp Co. bekeken, bekeken ook

Santa Monica, Californië

In Bubba Gump Shrimp Co. geweest? Deel je ervaringen!