“lunch on a thursday”
Beoordeling van Water Grill Santa Monica

Water Grill Santa Monica
Reserveren met OpenTable
Water Grill Santa Monica is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 712 Restaurants in Santa Monica
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Santa Monica
3 mei 2017 beoordeeld

mooi restaurant aan de ocean ave , zicht op de zee , trafic prachtig weer . Het restaurant heeft open ramen dus je ruikt de zee en hoort de zee .
Ze hebben een mooie wijnkaart . Eten is natuurlijk gericht op seafood .
We hadden een seafood platter , heer vers super kwaliteit . Bediening is gewoon degelijk goed .

31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden hier op een dag midden de week een hoge tafel met 8 personen. De service was uitstekend, het uitzicht super op het strand, en de gedeelde gerechten uitmuntend. Een aanrader!

6 januari 2017 beoordeeld

Geweldig ingericht visrestaurant, gelegen aan de boulevard in Santa Monica. De ruimte is zo ingedeeld dat zowel stelletjes als grotere groepen een leuke plek hebben. Met mooi weer zijn vooral de tafels bij de (open) ramen populair. De verse vis ligt uitgestald op ijs en je hebt zicht op de ruime open keuken. Attente bediening die meteen met water en brood komt. De maaltijden waren meer dan voldoende en werden fraai opgediend. Woonde ik in Santa Monica, dan zou ik hier zeker vaker komen.

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is aan de boulevard van Santa Monica, is van binnen prachtig ingericht en heeft een goede sfeer.

Het eten smaakte goed. Wel hadden we een opgeblazen buik na het eten van de lobster roll.

Kostbaar, maar je betaalt natuurlijk ook voor de locatie. De 'goedkoopste' levende kreeft kost 26 dollar per pond. De 'duurste' kost 56 dollar per pond. Gemiddeld weegt een kreeft tussen de 7-9 pond.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral prijzig. Bestelde scallops. Kreeg er 3 op een bord wat verder vol lag met groente. Prijs voor dit alles USD 38 en dus te gortig. Ligging aan Santa Monica Boulevard (dat betaal je kennelijk). Wel een mooie sfeervolle zaak. Niet formeel.

Reizigers die Water Grill Santa Monica bekeken, bekeken ook

Santa Monica, Californië

In Water Grill Santa Monica geweest? Deel je ervaringen!