“Redelijk eten, op goede locatie. ”
Beoordeling van Del Frisco's Grille

Del Frisco's Grille
Reserveren met OpenTable
Del Frisco's Grille is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 726 Restaurants in Santa Monica
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Santa Monica
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte redelijk, de locatie is top! Aan het einde bleek dat er op de rekening al 20% fooi werd gerekend, waar dan ook nog een keer tax overheen ging. Dit vond ik wel een minpuntje. Het chocolade toetje was overigens geniaal, dat dan weer wel.

21 augustus 2017 beoordeeld

Gezellige plek en goede service! Maar kom hier niet als je vegetariër bent... Ik ben zelf vegetariër en de ober aan de ingang verzekerde me dat er vegetarische dingen op het menu stonden. Er stond 1 hoofdgerecht op: quinoa tacos. Ik dacht dat ik lekkere taco's zou krijgen, maar het waren letterlijk 4 grote bladeren sla met een hoopje quinoa op... Mijn ouders en broer, die wel vlees eten, hebben wel lekker gegeten. Dus vleesgerechten: top! Vegetarisch? Nee...

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten begin augustus 2017, eten is lekker maar enorm duur, onze ober luke, niet normaal traag, moesten half uur wachten op eerste drankje, ik zag hem staan eten in de open keuken, bij het afrekenen een tip van 10 procent (18 dollar) gegeven, waarop Luke arrogant zei dat dit veel te weinig was...
nooit meegemaakt!!

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant gelegen over de pier van santa monica. Super goede bediening. Hun huishamburger is super lekker. Als appetizer raden we aan om een soort plat pizza-tje te nemen wat makkelijk te sharen is.
Mijn dochter had eerst iets besteld dat ze niet luste en bij de bestelling vab een nieuw gerechtje hebben ze het eerste gerecht vd rekening geschrapt! In tegenstelling tot de verwachting zeer correct van prijs gezien de ligging.

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten; burger en roasted chicken. Prijs kwaliteit is goed in verhouding.

Je kunt zowel binnen als buiten dineren. Vriendelijke bediening. We mochten zelfs even 2 biertjes proeven om te bepalen welke te bestellen. Dat komt niet vaak voor in restaurants.

Reizigers die Del Frisco's Grille bekeken, bekeken ook

Santa Monica, Californië

Santa Monica, Californië

In Del Frisco's Grille geweest? Deel je ervaringen!