“Genieten op de pier!”
Beoordeling van Mariasol Cocina Mexicana

Mariasol Cocina Mexicana
Geclassificeerd als nr. 104 van 778 Restaurants in Santa Monica
Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was prachtig weer, een straatmuzikant was aan het spelen, lekker Mexicaans eten. We hebben zitten genieten!
Gratis refills soda.
Je krijgt nachos en saus gratis als aperitief.
Het personeel was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2017

30 januari 2017 beoordeeld

Hoewel de locatie geweldig is bleef de totaalbeleving achter bij de verwachting. We hebben een soep besteld en een hoofdgerecht. De soepen waren goed, maar veel te veel. Ze zouden de optie moeten geven om een "voorgerecht" soepje te bestellen. Het hoofdgerecht was slecht. De vers gegrilde snapper kwam 100% zeker uit de diepvries, was niet gegrild en smakeloos.

Datum van bezoek: januari 2017
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel.
Locatie is bijna op het einde van de pier en is geweldig!

Datum van bezoek: november 2016
26 september 2016 beoordeeld

Plek is uitstekend, vriendelijk personeel, snel geholpen, goeie prijzen voor deze locatie en eten is prima.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten (voor een goede prijs) aan de pier. Ambiance is prima en de porties zijn bovengemiddeld groot. Ik zou hier terugkomen

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Mariasol Cocina Mexicana bekeken, bekeken ook

Santa Monica, Californië

In Mariasol Cocina Mexicana geweest? Deel je ervaringen!