“Prima”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Santa Monica
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk apart gegeten, niet te duur, vriendelijk personeel. Wel erg rumoerig naar mijn smaak, maar ik zou hier zo weer naar toe gaan!

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de Santa Monica bent en eens een gezondere hap wil dan hamburgers en patat is dit een absolute aanrader! Vriendelijke bediening en miet overdreven duur, groot restaurant met veel zitplaatsen maar het zat wel vol toen wij er waren rond 18:00, dis ga er niet al te laat naar toe of reserveer. Heerlijk gegeten hier!

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, als je dan in Amerika bent en even geen zij hebt in een vette hap, is dit een geweldige tent! Super vriendelijke bediening, mooi zitten en heeeerlijk vers en gezond eten!!

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Moet hip and happening zijn in Santa Monica. Prima, voor een Europeaan niets bijzonders. Leuke voorgerechten vooral de dumplings en hummus waren top. De taco's zelf, ronduit niet te eten dus bleef het bij de vulling. Die was prima. Als dessert kozen we voor de chocolade cake met kokosijs. Super lekker. De aanbevolen thee met citroen en gember was veel te sterk. Volgende keer een potje heet water erbij bestellen.

7 oktober 2016 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd (wat op zaterdagavond eigenlijk wel nodig was), maar gelukkig konden we nog ergens zitten. De drankjes en het eten was heel lekker en we hadden hier graag nog vaker gegeten. Jammer dat er nog maar een paar filialen in de VS zijn.

Reizigers die True Food Kitchen bekeken, bekeken ook

Santa Monica, Californië

In True Food Kitchen geweest? Deel je ervaringen!