“Prima gegeten ”
Beoordeling van Blue Plate Oysterette

Blue Plate Oysterette
Reserveren met OpenTable
Blue Plate Oysterette is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 737 Restaurants in Santa Monica
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Santa Monica
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne service, mooie plek aan de boulevard. Personeel is vriendelijk. Ik had twee voorgerechten omdat ik graag de gegrilde octopus wilde, dus ook een ceviche. Mijn vrouw de spaghetti met schelpen, die prima was. Ik vond de ceviche ok, ik vond de octopus licht teleurstellend: leek niet vers of niet supergoed bereid. Apple crumble was lekker, dus al met al was het zeker niet slecht, maar ook weer niet fantastisch.

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten aan de bar met uitzicht op de open keuken waar 9 man hard aan het werk was om ons eten klaar te maken. De aardige en enthousiaste bediening wist ons van alles te vertellen over de gerechten waar door we lekker door beleven bestellen. Ook erg fijn om weer eens uit echte glazen te drinken en met echt bestek te eten, iets waar veel Amerikanen erg bang voor lijken te zijn. (Mocht je Amerikaan zijn en dit lezen: echt servies is niet eng, gewoon afwassen en opnieuw gebruiken). Dan ook een klein minpuntje. "the shared mussel platter" was voor mij als echte mosselman wat aan de kleine kant. Dus deel hem niet!

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten de laatste avond voor de terugvlucht naar Nederland. Heerlijke smaken oester, mossels en calamaris vooraf en kreeft, boulabaise en krab als hoofdgerecht echt alles prima zelfs de appeltaart ala nagerecht was perfect, alles vers een aanrader

3 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurantje met open kitchen. Met veel geluk de laatste tafel kunnen scoren. Vriendelijke bediening en vis van goede kwaliteit. Niet enorme Amerikaanse porties maar heerlijk en goed!

14 augustus 2013 beoordeeld

Wat een verademing; een eenvoudige europese keuken in Santa Monica (LA) op de boulevard met zicht op de Stille Oceaan. Geen wonder dat in dit kleine restaurant, dat geen reservaties aanvaardt, lange rijen mensen staan te wachten om aan te schuiven aan een tafeltje op het kleine terras dan wel binnen. Vlotte service, zeer aanvaardbare prijzen en vooral uitstekende (vis)keuken; fantastisch verse geen al te grote oesters (van verschillende soorten), lekkere bouillabaise en eenvoudig gegrilde kreeft. Er wordt niet aangedrongen op het nemen van een voorgerecht en indien toch gewenst zijn alle combinaties mogelijk. Het delen van één voorgerecht met disgenoten wordt praktisch mogelijk gemaakt door het ter beschikking stellen van voldoende borden en bestekken. Kortom een aan te bevelen adres in het bruisende centrum van Santa Monica (wellicht van het mooiste wat LA te bieden heeft); men waant zich bijna in een lekkere rumoerige franse visbrasserie!

• Sfeer

Reizigers die Blue Plate Oysterette bekeken, bekeken ook

Santa Monica, Californië

In Blue Plate Oysterette geweest? Deel je ervaringen!