Beoordeeld op 16 oktober 2016

een van mijn favorieten op een plek waar je je nooit hoef te vervelen en waar er voor iedereen wel iets leuks te doen is. als wij in los angeles moeten zijn verblijven wij altijd hier. dit jaar een nacht iets anders geprobeerd maar na een nacht terug naar dit hotel

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
eyoneyama, Manager van Shutters on the Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Dear evelineteeuwe,

Thank you for taking the time to provide your feedback. We are delighted that you enjoyed your stay with us at the beach.

We look forward to welcoming you back soon.

Sincerely,
Elica Yoneyama
Marketing Manager

Beoordeeld op 26 augustus 2016

Prima service, schitterende ligging, tof concept, interior design grote klasse. Ietwat aan de dure kant, maar daar krijg je wel kwaliteit en servioe voor in de plaats. Beste hotel in Santa Monica, zonder twijfel. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig. Medewerkers super vriendelijk en heel behulpzaam. Alles word voor je gedaan, denk aan bagage en valet parking. Er hangt echter een behoorlijk hoog prijskaartje aan. 3x lemonade bij het zwembad is al 16 dollar wat toch wel een beetje overdreven is maar mijn doen. Ook plafond wat laag voor grote mensen (groter dan 2 meter) en bij elke deur even bukken. Restaurant is van hoge kwaliteit en heeft lekkere dingen op menu staan. De kamers met beach view zijn niet al te groot maar mooi ingericht en een balkonnetje.

Overall geweldig mooi hotel maar alleen doen als je genoeg geld hebt.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 9 januari 2016

In december 2015 met gezin daar verbleven. Hotel ligt prachtig aan de autovrije boulevard en strand. Prima kamers (kamers zijn te koppelen middels een gezamenlijk voorportaal, handig!). Kamers met wel kleine balkons, minibar voor zowel drank als cosmetica,tandenborstels etc.. Onze badkamer had twee wastafels, bubbelbad, douche en separate wc. Goede wifi, goede bluetooth speaker van sony. Kamers zijn sfeervol met mooie verlichting en perfecte bedden. Voor de auto is er een garage of valetparking. Het hotel heeft diverse fietsen voor een kleine vergoeding om langs de boulevard te fietsen. Twee restaurants. Het restaurant aan de boulevard is zeer leuk voor ontbijt en lunch. Groot zwembad, goede fitness en spa aanwezig. De lounge is zeer sfeervol met openhaard en soms live muziek.

Kamertip: Je kan kamers koppelen dmv voorportaal, handig voor gezinnen
Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015

Na 3 weken te hebben rondgetufd in het westen van de VS was Shutters on the Beach onze eindbestemming; nog 5 dagen relaxen voordat we weer naar huis zouden vliegen. Het hotel is schitterend gelegen op nog geen 5 minuten lopen naar de pier en ongeveer 10-15 minuten lopen naar de winkels en restaurants. De kamers zijn zeer ruim met een koloniale inrichting en de badkamer is voorzien van zowel een bad en een zeer ruime douche. Absoluut een top plek om tot rust te komen.

Datum van verblijf: september 2014