“Erg leuk”

US$ 27,95*
Vanaf
Ticket voor Pacific Park op de Santa Monica Pier
Geclassificeerd als nr. 1 van 110 dingen om te doen in Santa Monica
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld

We waren hier op een vrijdagavond, ik denk zo rond 17 a 18 uur. Toen was het er gezellig druk. Overal mensen, straatartiesten, een kermis, winkeltjes, plekken om te eten. Verder is het natuurlijk het eind van de oude Route 66. En sowieso is het een bekende plek van diverse series en films. Dus je mag dit niet missen als je in de buurt bent.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beroemde pier uit ondermeer Baywatch. Je vind er van alles en nog wat. Muziek, eten en een mini kermis.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je je de hele dag vermaken! Niet alleen op de pier, maar ook op het strand en stadje er omheen.
De pier is leuk om rond te kijken, er zitten kunstenaars, muziekanten, goochelaars, etc. Leuke winkeltjes ook. En natuurlijk het eindpunt van de route 66!
De kermis is leuk om even te kijken, maar schrikbarend duur, dus daar hebben we niks gedaan.
We hadden het geluk dat er zeehonden voor de pier zwommen, dat was ook erg leuk.
Ga zeker ook even naar musscle Beach en het stadje met winkelcentrum aan het begin van de pier.

8 mei 2018 beoordeeld

De pier is met name in het weekeinde heel druk. Er is heel veel activiteit. Overal staan straatartiesten. Het kan door de drukte heel rommelig ogen. Door de week is het er meestal wat rustiger Natuurlijk kun je de achtbaan of het reuzenrad in. Natuurlijk leuk om te doen. Zeker bezoeken en een uur of twee uur aan besteden.

Bekijk meer beoordelingen
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in usa bent wil je natuurlijk ook een kijkje nemen op de bekende stranden.. het is leuk om gezien te hebben, maar zeker niet benoemenswaardig.

Reizigers die Santa Monica Pier bekeken, bekeken ook

In Santa Monica Pier geweest? Deel je ervaringen!