“Helaas!!!!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Dessert in Santa Monica
Wijk: Santa Monica
Wijk: Santa Monica
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Dubai gaan we altijd met veel plezier naar de cheesecake factory en hebben we tot op heden altijd heerlijk gegeten. Dit zou je bij alle vestigen mogen verwachten. Jammer genoeg is dit in Santa Monica cheesecake factory niet het geval, het eten was niet smakelijk en erg prijzig in vergelijking wat je ervoor terug kreeg. Het was allemaal erg vet, doorgekookt en smaakte niet goed. De bediening, vooral onze serveerster was erg opdringerig en hierdoor kreeg je als gast het gevoel opgejaagd te worden. De cheesecake was droog en niet fijn van smaak noch structuur, deze leek ook niet vers te zijn. De serveerster stond niet open voor enige vorm van feedback, we kregen gewoon te horen dat het goed was en daar moesten we het mee doen. Hoewel wij het eten en de bediening beneden de norm ervaarden waren we min of meer gedwongen om haar grote fooi (22%) te geven wat absoluut niet terecht was of verdiend. Kortom, de Cheesecake Factory doet haar naam helaas geen eer aan.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze roadtrip kwamen we er achter dat veel "normaal" eten erg duur is en niet altijd lekker. Salades bijvoorbeeld zijn vaak erg vet. De Fastfood is wel goedkoop. The Cheescake factory was echt heerlijk en helemaal niet duur! Je krijgt er grote porties! De salades zijn heel lekker! En ze doen hun naam eer aan want de Cheescake is geweldig! Ik zou iedereen aanraden om hier te eten, er is van alles!

20 december 2016 beoordeeld

De naam zegt het al! Nadat we een keer hadden gedineerd in de Cheesecake Factory in Redondo Beach, besloten we in Santa Monica de beroemde cheesecake eens te gaan uitproberen. Mijn dochter kreeg haar oreo cheesecake niet op, dus had ik de uitdaging om na mijn teramisu cheesecake ook haar helft nog op te eten. Wat was dat lekker. Een echte aanrader. Prachtige zaak op de bovenverdieping, vanaf buiten met een lift bereikbaar en ongelooflijk vriendelijk personeel!

8 oktober 2016 beoordeeld

Omdat we vorig jaar de cheesecake factory in Boston hadden ontdekt en er diverse malen heel goed hadden gegeten waren we van plan om ook deze in LA te bezoeken. Alweer zeer goed gegeten voor een goede prijs. Menukaart is ruim voldoende, snelle bediening ook al zit de zaak altijd afgeladen vol. Aangenaam tafelen buiten op het terras, is rustiger dan binnen.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal superpositieve reacties toch zelf ook maar eens naar een cheesecake factory om te proeven!! Wat een uitgebreide kaart en er staan veel verschillende mogelijkheden op!! We hebben er heerlijk pasta gegeten. Ik was er aan toe na zoveel fastfood en hamburgers hier.... later zijn we teruggekomen voor koffie met.... cheesecake!! Het was heerlijk, wel machtig en alles is best wel aan de prijs hier. Maar wel superkwaliteit eten!!

Reizigers die The Cheesecake Factory bekeken, bekeken ook

Santa Monica, Californië

In The Cheesecake Factory geweest? Deel je ervaringen!