Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Super hotel in Santa Barbara. Niet super dichtbij het strand maar in een leuke wijk met voldoende eet gelegenheid in de buurt. Heerlijk zwembad. Kamers zijn prima voor een verblijf van een paar dagen. Vind de standaard kamers met 2 queensize bedden ietwat aan de kleine kant (voor 3 pers), maar het terrasje of balkon met uitzicht op het zwembad maakt een hoop goed.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 7 mei 2017

Kamers schoon en ruim. Parkeerruimte zat en gratis. Vlakbij de gezellige hoofdstraat van de stad die eindigt op het strand. Leuk zwembad, ontbijt beperkt maar genoeg. Ophalen in de receptieruimte en dan buiten of op me kamer opeten.

Kamertip: Neem de bus welke voor de deur stopt.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

Ik heb hier met m'n dochter een paar nachten geslapen. Een prima bed en keurig schoon. Parkeren is hier gratis wat een welkome afwisseling is. Het parkeren hier in California vind ik belachelijk duur.
Verder een recht toe recht aan hotel wat op het einde van state Street ligt. De gezellige hoofdstraat van Santa Barbara.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Leuk hotel met schone ruime kamers op ongeveer 5 minuten rijden van het centrum van Santa Barbara. Redelijk groot zwembad met ligstoelen en mooi aangelegde tuin.
De kamers zijn wel wat gehorig, dat is een nadeel als je luidruchtige buren hebt.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen zag het er prima uit, de werknemers zijn vriendelijk en er Zijn voldoende parkeermogelijkheden. De kamer is erg groot en super relax. Het zwembad is mooi en de binnenplaats is leuk aangekleed. De wifi werkte prima behalve voor een aantal applicaties. Al met al een prima overnachtplaats.

Verder is Santa Barbara zelf erg leuk om te bezoeken. Een gezellige boulevard en main street!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner