“Leuke sfeer tussen locals”
Beoordeling van The Brewhouse

The Brewhouse
Geclassificeerd als nr. 52 van 586 Restaurants in Santa Barbara
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten . Gastvrije bediening . Tv aan de muur en er speelde een liveband. Het is ook een bar. Toetje kruidige cheescake was heerlijk .

Datum van bezoek: mei 2018

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via trip advisor kwamen wij bij the brewhouse terecht. Eten was heerlijk en de bediening is heel aardig. Live muziek was leuk. Kortom, een aanrader in een leuke stad.

Datum van bezoek: augustus 2016
16 augustus 2015 beoordeeld

Gezellige eetgelegenheid, casual maar goed eten. Je kan lekker buiten op het terras zitten.
Voor ons vanuit de Lavender Inn op loopafstand.

Datum van bezoek: juli 2015
13 augustus 2015 beoordeeld

Restaurant was vlak bij hotel en is duidelijk een plek waar veel lokale jongeren komen, waardoor het wel rumoerig is. Wij gingen er eten met 3 gezinnen en werden netjes en snel bediend. Inrichting is eenvoudig, maar leuk omdat het een bier brouwerij is. Wij hadden allemaal verschillende gerechten en iedereen was het er over eens dat het tot het betere eten hoorde tijdens ons 3 weken durende reis door de VS.
Omdat het eten er goed is zou ik er zeker naar terug gaan hoewel het wel erg lawaaierig is.

Datum van bezoek: juli 2015
5 juni 2011 beoordeeld

De moeite waard, erg goed eten leuke plek met byzondere huis gebrouwen bieren en live muziek in de weekenden na 9.30. Vooral poulair bij de plaatselijke jongeren. Tip parkeren in de back.

• Sfeer

Reizigers die The Brewhouse bekeken, bekeken ook

Santa Barbara, Californië

Santa Barbara, Californië

In The Brewhouse geweest? Deel je ervaringen!