“Heerlijk eten”
Beoordeling van Opal Restaurant and Bar

Opal Restaurant and Bar
Reserveren met OpenTable
Opal Restaurant and Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 41 van 570 Restaurants in Santa Barbara
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk! De bediening was aardig, oplettend, en zelfs toen het onweerde en alles voor even uitviel, liep alles door. Nadeel: binnen mag er gerookt worden.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb in tijden niet zo goed eten gehad. Vriendelijk personeel, snelle service en goede prijsverhouding. Dit is echt een aanrader.

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. Er staan zoveel lekkere dingen op de kaart dat het moeilijk kiezen is. Er is ook een uitgebreide wijnkaart. Goed advies over een bijpassende wijn bij de gerechten is er ook. Wij hebben genoten en zouden zeker terugkomen.

18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goed restaurant! Prima keuken, perfecte bediening en de beste capairinna ooit! Een aanrader!
We hebben schaaldieren en bouillabaisse gegeten. Super vers!
Prijs kwaliteits verhouding is dik in orde!

6 augustus 2014 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten, de risotto was rijk gevuld en heerlijk van smaak. Onze zoon nam eendeborst waar hij van genoot. De ontvangst was gastvrij. We hadden niet gereserveerd maar konden direct plaatsnemen.

• Sfeer

Reizigers die Opal Restaurant and Bar bekeken, bekeken ook

Santa Barbara, Californië

In Opal Restaurant and Bar geweest? Deel je ervaringen!