“Goede prijs/kwaliteit”
Beoordeling van Brophy Bros.

Brophy Bros.
Geclassificeerd als nr. 35 van 585 Restaurants in Santa Barbara
Geschikt voor: Barscene, Mooi uitzicht, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
23 juli 2018 beoordeeld

Na een wachttijd van een half uur(precies de tijd voor een wandeling over de pier!), kregen we de beste tafel buiten. Jammer van de slechte ervaring van Roland B, want ons eten was vers en overheerlijk! Het is er druk en is een 'place to be', maar wat ons betreft met recht!

Datum van bezoek: juni 2018

18 januari 2017 beoordeeld

Bezocht in januari en om kwart over een s'middags was het nog helemaal afgeladen vol. We hoefden niet te wachten en kregen een tafeltje buiten op de balustrade. De terrasverwarmers stonden aan en daarmee was een mooi plekje.
Heerlijk verse vis gegeten: zwaardvis en zeebaars met cajunkruiden. Met name de zwaardvis met los een salsa en guacamole was echt een aanrader. Beide vissen wordem lokaal gevangen. Daarbij franse frieten, colesla en een basis rauwkostsalade met dressing. Wijn was redelijk (en aan de prijs). Helaas geen espressokoffie.
Prima lunch voor ongeveer 80 dollar.

Datum van bezoek: januari 2017
29 juni 2016 beoordeeld

Ik ben verbaasd over de vele postitieve waarderingen. Het restaurant zat stampvol toeristen, elke vierkante centimeter was benut voor tafels en stoelen. Erger was dat alle gerechten die wij hadden besteld totally smakeloos waren. De Clam chowder, de Seafood Pasta, de Cold Combo. Het maakte niet uit. De Cold Combo was really a disgrace. De goede locatie is nog geen garantie dat ook het eten goed is. Tenzij je geen smaak hebt zou ik dit restaurant niet aanbevelen.

Datum van bezoek: juni 2016
2 augustus 2015 beoordeeld

na een wachttijd van 1 uur werden we opgebiept dat er plaats was buiten.lekker gegeten van de pasta met schaaldieren.
indien mogelijk vraag een plaats buiten want binnen is het zeer lawaaierig.

Datum van bezoek: augustus 2015
20 juli 2012 beoordeeld

Wie in santa Barbara vis wil eten moet hier zijn. Het eten is werkelijk super. Verse vis en schaaldieren. Zeer vriendelijke bediening. Ligging in haven van santa Barbara. Indien je buiten zit kun je over de hele haven uitkijken. Daarnaast grote porties voor een normale prijs.

Reizigers die Brophy Bros. bekeken, bekeken ook

Santa Barbara, Californië

Santa Barbara, Californië

In Brophy Bros. geweest? Deel je ervaringen!