Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op zo'n mooie locatie in het mooie stadje Santa Barbara. Het ligt dicht bij de zee en dicht bij het centrum en aan de boulevard. Ook is er een glazen wand om het zwembad heen gebouwd zodat er ook nog eens weinig wind bij het zwembad is, zodat het perfect weer is om lekker bij het zwembad te genieten van een drankje van de poolbar.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 8 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel
Keurig verzorgde kamers
Kluisje en koffiezetapparaat aanwezig
Goed ontbijt, niet inclusief
Hotel in Ruim opgezet.
Goed restaurant
Wij verbleven hier maar een nacht tijdens onze roadtrip.
Goede wifi verbinding
Strijk mogelijkheden
Mooi zwembad en ijsblokken beschikbaar.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 15 september 2015 via mobiele applicatie

Aan de pluskant: snelle actie nadat we hadden aangegeven dat de airco niet werkte en lekker eten bij de pool.
Aan de minkant: verbouwing van het restaurant gaat gewoon door tijdens het ontbijt (herrie!), flinke parkeerkosten en een matige kamer zonder balkon.

Datum van verblijf: september 2015
H596BGM, General Manager van Hyatt Centric Santa Barbara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2015

Hello Teunje18, We are thrilled to hear that you have enjoyed our food at our newly renovated pool bar and our team will be thrilled to hear your comments! Please know that we do our very best to shield our guests from the disturbances of the restaurant renovation and that at some times it is just unavoidable. We are very much looking forward to having a new dining room for our guests to enjoy even more great meals and views. We do hope that you enjoyed your time in Santa Barbara and look forward to seeing you again.

Beoordeeld op 24 augustus 2014

Hotel op loopafstand van de zee. Mooie kamers, bedden prima. Wifi niet op de kamer, wel buiten en in de lobby. Keuze tussen valet parking voor 18 dollar of zelf ergens parkeren in de buurt. Koelkast en koffiezetapparaat op kamer. Grote supermarkt op 5 autorij minuten afstand.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 2 juni 2014

Lekker hotel dicht bij centrum loop afstand ook pier goed eten daar .hotel netjes alleen bedden vreselijke waardoor we er maar een nacht hebben geslapen hadden er wat overgezegt maar werdt niks mee gedaan dus ander hotel genomen bij buren dat was oké

Datum van verblijf: juli 2013