Hyatt Centric Santa Barbara
Mason Beach Inn(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Best Western Plus Pepper Tree Inn(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ramada by Wyndham Santa Barbara(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hilton Santa Barbara Beachfront Resort(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton.com
  • Aan het strand
Best Western Plus Encina Lodge & Suites(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Kimpton Canary Hotel(Santa Barbara)
Kimpton
  • Zwembad
Harbor House Inn(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Harbor View Inn(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
The Wayfarer(Santa Barbara)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Inclusief ontbijt
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op zo'n mooie locatie in het mooie stadje Santa Barbara. Het ligt dicht bij de zee en dicht bij het centrum en aan de boulevard. Ook is er een glazen wand om het zwembad heen gebouwd zodat er ook nog eens weinig wind bij het zwembad is, zodat het perfect weer is om lekker bij het zwembad te genieten van een drankje van de poolbar.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel
Keurig verzorgde kamers
Kluisje en koffiezetapparaat aanwezig
Goed ontbijt, niet inclusief
Hotel in Ruim opgezet.
Goed restaurant
Wij verbleven hier maar een nacht tijdens onze roadtrip.
Goede wifi verbinding
Strijk mogelijkheden
Mooi zwembad en ijsblokken beschikbaar.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de pluskant: snelle actie nadat we hadden aangegeven dat de airco niet werkte en lekker eten bij de pool.
Aan de minkant: verbouwing van het restaurant gaat gewoon door tijdens het ontbijt (herrie!), flinke parkeerkosten en een matige kamer zonder balkon.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
H596BGM, General Manager van Hyatt Centric Santa Barbara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2015

Hello Teunje18, We are thrilled to hear that you have enjoyed our food at our newly renovated pool bar and our team will be thrilled to hear your comments! Please know that we do our very best to shield our guests from the disturbances of the restaurant renovation and that at some times it is just unavoidable. We are very much looking forward to having a new dining room for our guests to enjoy even more great meals and views. We do hope that you enjoyed your time in Santa Barbara and look forward to seeing you again.

24 augustus 2014 beoordeeld

Hotel op loopafstand van de zee. Mooie kamers, bedden prima. Wifi niet op de kamer, wel buiten en in de lobby. Keuze tussen valet parking voor 18 dollar of zelf ergens parkeren in de buurt. Koelkast en koffiezetapparaat op kamer. Grote supermarkt op 5 autorij minuten afstand.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
2 juni 2014 beoordeeld

Lekker hotel dicht bij centrum loop afstand ook pier goed eten daar .hotel netjes alleen bedden vreselijke waardoor we er maar een nacht hebben geslapen hadden er wat overgezegt maar werdt niks mee gedaan dus ander hotel genomen bij buren dat was oké

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner