Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.302)
Beoordelingen filteren
2.302 resultaten
Waardering van reizigers
641
717
507
274
163
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
641
717
507
274
163
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.302 beoordelingen
Beoordeeld op 19 november 2013

Matig hotel voor een premium prijs. Kamers zijn gedateerd, personeel in de bar is zeer onvriendelijk. Hygiene van de kamer is wel goed, en roomservice ook in orde .
Het Wifi bereik is waardeloos.
Voor een 300 dollar + kamer verwacht ik absoluut meer.

  • Verbleef: november 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Edwin P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 november 2013

Het hotel is op zich goed maar enigszins gedateerd. Wel duur, en als je meer dan 300 dollar per nacht betaalt mag je verwachten dat je je auto gratis kunt parkeren en dat je bijvoorbeeld gratis internet hebt. Maar overal moet extra voor worden betaald.

  • Verbleef: november 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Guido M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CookieonArrival, General Manager van DoubleTree by Hilton San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CookieonArrival, General Manager van DoubleTree by Hilton San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CookieonArrival, General Manager van DoubleTree by Hilton San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken