“Onvriendelijke uitbaters”

Keukens: Belgisch, Europees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie brasserie enkel de uitbating liet de wensen over. Zonder het hele team over dezelfde kan te scheren moet toch gezegd worden dat bij de uitbaatster de klantvriendelijkheid niet op het menu staat.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte ervaring en zeer lompe bediening, af te raden! Vooreerst hebben we 1 uur moeten wachten op het eten. Toen het eten arriveerde, konden we zien dat de salade absoluut niet zelfgemaakt was. Alles was doordrenkt met mayonaise of azijn,en er waren amper versgesneden groeten. De ribbetjes waren doorkookt. Toen we een opmerking maakten hierover, kwam de gastvrouw afgerend op een zeer assertieve manier om ons erop te wijzen dat de sla vers was. Na anderhalf uur zijn we vertrokken, en kregen we de rekening voorgeschoteld: 55 euro. Geen enkel respijt voor de vertraging noch de attitude van de gastvrouw. Ondanks het zeer mooie kader, komen wij niet meer terug omwille van klantonvriendelijk en respectloze behandeling.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had er al geweest, en eten was ok.
Maar de 2e x werden we bediend door een bazin die de sfeer heeft verzeikt omdat mijn partner alleen (betalend) water wou drinken. Daar verdient de bazin naar eigen zeggen niet genoeg aan, en dus WAREN WE NIER LANGER WELKOM. Nog nooit zulke onredelijke restaurantuitbaters meegemaakt.

6 december 2017 beoordeeld

Een restaurant waar er gezellig kan getafeld worden in een mooi kader, zonder veel uitschieters een kleine kaart niks op aan te merken maar het eten is vrij simpel.
zowel de ontvangst als de bediening het eten kan er door niks speciaal.
Fred

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

“Den Eekhoorn” is een begrip in Dworp en omstreken... Als je zin hebt om echt lekker te eten in een supergezellig kader, dan ben je hier aan het juiste adres. In de zomer op ‘t terras met speeltuin of in de winter aan de stoof, elk seizoen wat wils (en zeker de suggesties zijn een aanrader)!

Reizigers die De Eekhoorn bekeken, bekeken ook

Ruisbroek, Sint-Pieters-Leeuw

In De Eekhoorn geweest? Deel je ervaringen!