Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Days Inn by Wyndham Redwood City(Redwood City)
US$ 151
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Comfort Inn(Redwood City)
US$ 118
ComfortInn
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 135
US$ 128
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Best Western Inn(Redwood City)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 170
US$ 165
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Courtyard Redwood City(Redwood City)
US$ 202
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
US$ 171
US$ 164
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Pacific Euro Hotel(Redwood City)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 121
US$ 118
Expedia.com
Zie aanbieding
US$ 131
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Capri Motel(Redwood City)
US$ 151
Expedia.com
Zie aanbieding
Beoordelingen (1.544)
Beoordelingen filteren
1.544 resultaten
Waardering van reizigers
579
540
246
116
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
579
540
246
116
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.544 beoordelingen
9 september 2017 beoordeeld

Ik heb 4 nachten geslapen in dit hotel en het beviel erg goed. Het hotel is prima en de kamers zagen er goed uit. Uitzicht was ook erg mooi vanuit mijn kamer (ik keek uit op het meer). In de omgeving van het hotel was niet erg veel te doen, dus ik raad het alleen aan als je hier moet zijn voor werk o.i.d.

  • Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bokadoooo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ons bezoek aan San Francisco afgesloten met een overnachting in het Sofitel hotel. De ontvangst was zoals je bij elk Sofitel hotel ervaart. Medewerkers van deze keten verstaan de kunst om hun gasten het gevoel van thuis te geven. De kamer was royaal, schoon en ook in dit hotel troffen wij MyBed van Sofitel aan. De bedden liggen zo ontzettend lekker en de dekbedden zijn zo zacht dat wij altijd voortreffelijk slapen in elk Sofitel hotel. Het ontbijt heeft een royale keuze en de ingrediënten zijn voorzien van een Franse twist. Gelukkig laat de kaart ook een ruime keuze aan gezonde gerechten zien. Er wordt in dit hotel aandacht aan gezonde voeding gegeven. Na twee heerlijke nachten werden we door de gratis shuttle service op San Francisco airport afgezet. Heerlijk om ons verblijf aan San. Francisco zo af te ronden. Hier komen we zeker terug als we weer naar de Westkust van de USA gaan.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Bedank DesireevN
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
John H, Employee van Pullman San Francisco Bay Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2015
Google-vertaling

The entire Sofitel San Francisco Bay team would like to THANK YOU for your lovely message and great compliments.
It is really a great reward for all of us to see how deeply you enjoyed staying with us. We are delighted that you enjoyed our luxury service with French flair.
Thank you again for choosing us and for taking time to share your experience. We hope we'll have an opportunity to welcome you back very soon to Sofitel San Francisco Bay.

Sincerely,
Pierre Jotterand
General Manager
Sofitel San Francisco Bay, California

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 november 2015 beoordeeld

Het wordt vervelend om te horen bij elke situatie aan de balie: "one second please".
Het parkeren kost je $25,= per dag/nacht. bedden zijn goed, kamerformaat is goed, badkamer is okay, voorzieningen zijn in orde.

  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ronald H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
John H, Employee van Pullman San Francisco Bay Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2015
Google-vertaling

Francisco Bay. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

We are sorry for the delay at the front desk due to network problems. At Sofitel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please contact our hotel to discuss your stay further so we can ensure your next stay with us in enjoyable at H0922@sofitel.com.

It is our hope that you will give us another opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Pierre Jotterand
General Manager
Sofitel San Francisco Bay, California

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een TripAdvisor-lid
la roche en ardenne
1
5 oktober 2011 beoordeeld

Goed hotel doch niet wat men van Sofitel algemeen verwacht.Kamers eerder aan de kleine kant.Rustige ligging Als vakantie hotel minder geschikt .Algemeen zijn de prijzen wel gericht op zakelijke gasten.Barprijzen in mijn oogen veel te hoog .Miste ontbijtbuffet.Ondanks alles hebben genoten van ons verblijf aldaar.

  • Verbleef: september 2011, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Een TripAdvisor-lid
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Language Weaver
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriel S, Manager van Pullman San Francisco Bay Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken