“Goed eten in een schitterend decor”
Beoordeling van Tony's On the Pier

Tony's On the Pier
Geclassificeerd als nr. 8 van 334 Restaurants in Redondo Beach
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juni 2017 beoordeeld

Veel tafels hebben een schitterend uitzicht op de woeste branding. Let op, de porties zijn Amerikaans groot, de doggie bags staan voor je klaar.

30 januari 2017 beoordeeld

Gezellige, leuke plek om heerlijk romantisch de zon te zien ondergaan in de oceaan. Je zit comfortabel in een gezellige bar, waar de drankjes ook nog eens naar verhouding zeer betaalbaar zijn. Bedenk wel om op tijd te gaan, de bar is populair en ramvol vanaf 5 uur. Echt een aanrader!

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hallo

Wij zijn hier geweest en we vonden het goedkoop voor wat je allemaal erbij kreeg. Wij hadden enkel een hoofdgerecht genomen en kregen automatisch een soep en salade bij inbegrepen.

Ik had de scampi's met look en wijn genomen dit was jammer genoeg niet zo lekker, zeer zurig.

Mijn man had een Italiaans stoofpotje van vis genomen en was subliem lekker.

Dus zeker gaan zou ik zeggen!

3 augustus 2016 beoordeeld

Enkele recensies over dit restaurant gelezen en dus de sprong gewaagd.. mooi gelegen op een drukke pier.. niet gereserveerd dus werd ons gevraagd om 15 minuten te wachten.. geen probleem..kregen daarna een mooi tafeltje met zicht op de zee. Bij bestelling van een vishoofdschotel kwam er een clam soup bij.. dus mijn partner nam een gegrilde visschotel met Sint Jacobsschelpen : uitstekende keuze, goed klaargemaakt. Zelf een Kreeft termidor genomen : al niet minder.. uitstekend, smakelijk klaargemaakt .. kwaliteit ! en voor Amerikaanse begrippen hadden we een uitstekende kelner die ons netjes en eerlijk bediende !

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere vis, vriendelijke bediening. Grote porties. Als je een hoofdgerecht kiest krijg je een soep vooraf, sla als tussengerecht en een uitgebreid hoofdgerecht. Wij kregen het niet op en hebben een Doggy bag meegekregen. Niet subliem maar prima eten in relaxte sfeer

Reizigers die Tony's On the Pier bekeken, bekeken ook

Redondo Beach, Californië
Redondo Beach, Californië

In Tony's On the Pier geweest? Deel je ervaringen!