11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst imponeert dit hotel nog niet echt. Ook de gangen en het tapijt in het hotel doen best oubollig aan maar eenmaal binnen is het uitzicht overweldigend. Het geluid, de geur en het uitzicht over de oceaan is adembenemend. Let op, boek hier voor iets meer een signature guest-room want dan heb je de volle 100% van dit uitzicht. Verder zijnet zwembad en het strand onderaan de klif geweldig. Echt top! En schoon!!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
11 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel en vooral de locatie is geweldig! Met een prachtig uitzicht over de zee kan je heerlijk aan het zwembad liggen. Tevens zijn er BBQ's waar je zelf je eigen vlees klaar kunt maken. Daarnaast is er een trap die je helemaal naar beneden naar de zee brengt.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst in het hotel al meteen erg vriendelijk ontvangen. Eerste indruk was ook meteen fantastisch. Bij de receptie uitkijk op het buitenterras, zwembad en zee. De kamer is ruim en voldoet uitstekend.
Helaas geen direct uitzicht op zee. Maar dat hebben we ondervangen door een strandwandeling naar de pier en downtown.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met uitstekende service!!! Gehele dag koffie en thee beschikbaar... Vriendelijke ontvangst door personeel!! Lekker enkele dagen bijkomen met zicht op oceaan en dolfijnen.. Tip in pismo voor avondeten; mo's..... Geweldige spareribs!!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kamer. Goede bedden. Wij hadden zij-uitzicht dus let daarop bij het boeken. Aardig personeel. Ontbijt was oke maar moest op terras worden gegeten en dat is niet zo fijn als het koud is. Mooi strand. Het zwembad was kleiner dan gedacht en gezien op de fotos.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Jedidiah B, General Manager van SeaCrest OceanFront Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Dear Colinda,

I’m excited to share we will be opening a restaurant on-site with indoor seating and a wider selection of dishes in addition to our complimentary breakfast served at our hotel. Thank you for the compliments to our guestrooms and staff. We hope to see you again soon.

Sincerely,
Jed Bickel