24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier als tussenstop op doorreis. Aardige mensen, schone en zeer ruime kamer met bank, stoel, tafeltje, keukenblok met koelkast en wasbak maar bovenal heerlijke bedden! Het ontbijt was Ok, voelde een beetje goedkoop aan door de plastic tafelkleden en de plastic bekers waar we uit moesten drinken. Wel top dat we bij uitchecken een flesje koud water mee kregen, dit maakt het toch af. Hier kom ik zeker terug.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend verzorgd hotel waar wij hebben overnacht op doorreis naar LA. De plaats Pismo Beach zelfmis niet heel bijzonder. Zeer grote kamers: zitgedeelte, slaapkamer en badkamer. Zelfs twee tv's en een uitgebreid keukenblok. Badkamer was iets verouderd.
In het midden van het complex een leuk zwembad.
Ontbijt (gratis) is goed verzorgd.
Echt een aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld

Leuk hotel met grote kamers en goede bedden. Kleine badkamer maar prima. Leuk zwembad, niet groot maar knus. Tussen 17.30 en 21.30 uur hapje en 2 drankjes per persoon van het huis. Ontbijt goed maar wel weinig ruimte voor het aantal mensen dus vroeg ontbijten of mee naar je kamer nemen. Vlakbij strand en outlet centre.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
18 februari 2017 beoordeeld

Hier 1 nacht verbleven tijdens onze rondreis. Vriendelijke bediening, gezellige bar, zeer ruime kamer(s) en een (zeker voor Amerikaanse begrippen) goed ontbijt. Wel een eindje van het strand. Prachtige foyer in Mexicaanse stijl.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was ruim. We hadden een 4 persoons kamer met 2 dubbel bedden. Er was een kleine zitruimte met sofa, oven, koelkast en wasbak aanwezig. In de slaapruimte was er ook een wasbak. De badkamer is oud maar proper.
Het ontbijt is sober maar voldoende.
Een ideaal hotel als je op doorreis bent. Personeel aan de receptie was zeer vriendelijk.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden