Beoordeeld op 3 februari 2016

Vanuit San Francisco afgezakt tot aan Pismo Beach. Dit hotel geboekt en onze mond viel open van verbazing. Een fantsche kamer met het moosite uitzicht ever op de Stille Oceaan. Wij hadden een kamer aan de buitenkant.

Kamertip: vraag om een kamer met seaview
  • Verbleef: juni 2015, reisde met familie
FunInSunPismoBeach, Guest Services Associate van Shore Cliff Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2016

Thank you for choosing Shore Cliff Lodge! We are so happy you enjoyed your room and the views. We hope to see you again soon.

Beoordeeld op 6 augustus 2015

Wat een geweldige plek! Hele mooie, schone kamer met balkon met uitzicht op de pacific, met pelikanen, meeuwen, aalscholvers en kolibri's Mooie wandeling langs de cliff gemaakt, goed restaurant naast de deur en ideaal om na een bezoek aan b.v. L.A. even bij te komen. Echt heerlijk!.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
FunInSunPismoBeach, General Manager van Shore Cliff Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Thank you for your review. I am pleased to hear that you enjoyed the location and got to enjoy the Ventana Grill restaurant right next door! We do hope that you will come back and see us again the next time you travel to the beautiful Central Coast!

Beoordeeld op 24 juni 2015 via mobiele applicatie

Leuk hotel om te overnachten als je via Highway 1 van San Francisco naar Los Angeles rijdt. De kamers zijn ruim, hebben een koelkast en magnetron en de wifi is gratis. Er zijn ook ruim voldoende parkeerplaatsen en het parkeren is ook gratis. Er is een leuk zwembad bij. Het uitzicht is adembenemend en de bruine pelikanen voegen wat extras toe. Ook het naastgelegen restaurant, op nog geen 100 meter afstand is de moeite waard.

Verbleef: juni 2015, reisde met familie
FunInSunPismoBeach, General Manager van Shore Cliff Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2015

Thank you for your kind review. We hope that you enjoyed your stay with us. We hope to see you the next time you visit the beautiful Central Coast!

Beoordeeld op 25 september 2014

Dit was onze eerste overnachting van onze trip door Californie,maar wel gelijk top.
De ligging van het hotel is perfect met een geweldig uitzicht over de oceaan.
Gezellige en keurige kamers met balkon waar het heerlijk toeven was na een een duik in het mooie zwembad.
Het ontbijt was prima verzorgd.Een hotel om te onthouden.
De plaats Pismo Beach zelf is een beetje vergane glorie.

Kamertip: Kamer aan de voorkant met balkon.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
FunInSunPismoBeach, General Manager van Shore Cliff Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2014

Thank you for staying with us we are happy to hear that you enjoyed your visit. When you are traveling to the Central Coast we hope you will have the opportunity to stay with us again!

Thank you,

Beoordeeld op 20 juli 2014 via mobiele applicatie

Wat ligt dit hotel mooi aan de oceaan.
Je kijkt zo de oceaan in.
Het zwembad was fantastisch en het ontbijt ook.
Kamer was prima met vier personen.
Het enige nadeel is dat de de duizenden meeuwen en pelikanen wel wat rotzooi en stank veroorzaken.

• Verbleef: juli 2014