15 juni 2016 beoordeeld

Prima hotel langs Highway 1. Vriendelijk ontvangst en een nette kamer. Wifi was redelijk goed (buiten soms beter als binnen). Ontbijt was ook heerlijk met veel keus en de mogelijkheid om zelf wafels te maken. Prijs kwaliteit is echt super voor Pismo Beach.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
23 mei 2016 beoordeeld

Prima motel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aardige man aan de receptie, die ons graag wegwijs maakte in het kleine plaatsje. Prima ruime kamer, schoon en goede douche. Koelkast en magnetron aan wezig.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima motel. Ontvangst was niet erg hartelijk, maar wel servicegericht. We kregen een andere kamer omdat die van ons nog niet klaar was. (We kwamen half3 al aan). Je hoort de snelweg een beetje, maar als je geen hele lichte slaper bent slaap je hier gewoon doorheen. Goede bedden, erg schone kamer! Ontbijt is prima, zelf wat vers fruit meenemen want dat is er niet!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
18 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader als je Pismo Beach aandoet voor een snelle stop, bijv. tijdens het rijden van de Highway 1.

Typisch motel met een erg vriendelijke ontvangst. Kamer is vrij ruim, goed bed, verder wel wat gedateerd. Airco niet aanwezig, maar dat was me op voorhand bekend.

Ook is het maar een paar blocks lopen richting strand en pier, leuk om even te doen.

Ontbijtje was ook prima. Niet uitgebreid, wel voldoende!

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
5 oktober 2014 beoordeeld

Prima gelegen met aan de overkant een voortreffelijk italiaans restaurant. Op loopafstand van het strand. Ontbijt ruimte is tevens receptie en heel summier qua keuze.
Kamers lekker ruim en netjes verzorgd.
(we waren hier in mei 2013)

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner