“Oké hotel ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Ocean Palms Motel
Beoordeeld als nr. 16 van 29 hotels in Pismo Beach
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top:
Het grote bed.
De locatie, dichtbij strand, winkeltjes en restaurantjes.
Alles was netjes en schoon.

Flop:
Het ontbijt stelt niet zoveel voor.
De prijs. Voor Pismo Beach misschien goedkoop, maar wij vonden het nog belachelijk veel geld.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

15 juni 2016 beoordeeld

Prima hotel langs Highway 1. Vriendelijk ontvangst en een nette kamer. Wifi was redelijk goed (buiten soms beter als binnen). Ontbijt was ook heerlijk met veel keus en de mogelijkheid om zelf wafels te maken. Prijs kwaliteit is echt super voor Pismo Beach.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
23 mei 2016 beoordeeld

Prima motel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aardige man aan de receptie, die ons graag wegwijs maakte in het kleine plaatsje. Prima ruime kamer, schoon en goede douche. Koelkast en magnetron aan wezig.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima motel. Ontvangst was niet erg hartelijk, maar wel servicegericht. We kregen een andere kamer omdat die van ons nog niet klaar was. (We kwamen half3 al aan). Je hoort de snelweg een beetje, maar als je geen hele lichte slaper bent slaap je hier gewoon doorheen. Goede bedden, erg schone kamer! Ontbijt is prima, zelf wat vers fruit meenemen want dat is er niet!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
18 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader als je Pismo Beach aandoet voor een snelle stop, bijv. tijdens het rijden van de Highway 1.

Typisch motel met een erg vriendelijke ontvangst. Kamer is vrij ruim, goed bed, verder wel wat gedateerd. Airco niet aanwezig, maar dat was me op voorhand bekend.

Ook is het maar een paar blocks lopen richting strand en pier, leuk om even te doen.

Ontbijtje was ook prima. Niet uitgebreid, wel voldoende!

Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
5 oktober 2014 beoordeeld

Prima gelegen met aan de overkant een voortreffelijk italiaans restaurant. Op loopafstand van het strand. Ontbijt ruimte is tevens receptie en heel summier qua keuze.
Kamers lekker ruim en netjes verzorgd.
(we waren hier in mei 2013)

• Verbleef: November, 2013, reisde met een partner
4 oktober 2012 beoordeeld

Het Ocean Palms Motel is niet alleen perfect gelegen aan de mooie, rustige stranden van het kleine stadje Pismo Beach (+- haverwege San Fransisco en LA ),
Het heeft heel mooie en comfortabele kamers, op wandelafstand van de stranden en het stadscentrum.
Daarboven wordt je ontvangen door Bob, de manager van het motel, die alles in het werk stelt om aan al je wensen te voldoen, wat een prachtkerel, zeg (heeft me tijdens ontbijt zelfs leren mijn eigen wafels te bakken! ). En we kunnen vergelijken, want op onze rondtrek in California, hebben we in +- 12 verschillende motels overnacht. Deze was echt het neusje van de zalm. Thanks, Bob ! Op advies van die meneer ook schitterend gegeten aan de overkant ( Italiaans restaurant "Rosas" ), want dat kan ook al eens tegenvallen op zo een reis, believe me !
Voor de prijs moet je het zeker niet laten ( +- 70$ / nacht , continentaal ontbijt inbegrepen )
Kortom : een warme aanrader voor al wie in die richting zijn verlof zou plannen.

Kamertip: Vraag een kamer beneden, zoals wij (205 of dergelijke)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pismo Beach bekeken
Shore Cliff Hotel
nr. 2 van 29 in Pismo Beach
2.313 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ocean Palms Motel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ocean Palms Motel

Adres: 390 Ocean View Ave, Pismo Beach, CA 93449-2516
Locatie: Verenigde Staten > Californië > San Luis Obispo County > Pismo Beach
Voorzieningen:
Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 11 hotel aan het strand in Pismo Beach
Prijsklasse: € 56 - € 159 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Ocean Palms Motel 2.5*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Ocean Palms Motel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ocean Palms Hotel Pismo Beach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?