SeaCrest OceanFront Hotel(Pismo Beach)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Gratis parkeren
Shore Cliff Hotel(Pismo Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
Hilton Garden Inn Pismo Beach(Pismo Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
GardenInn.com
  • Gratis parkeren
Cottage Inn by the Sea(Pismo Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Inn at the Cove(Pismo Beach)
Inn at the Cove
  • Gratis parkeren
Sandcastle Inn(Pismo Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 275 per nacht.

Spyglass Inn(Pismo Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een nacht. Kamer en badkamer netjes. Redelijk ontbijt.Leuk zwembad en Hottub. Naast het hotel is een outlet gelegen met diverse winkels en fastfoodketen. Parkeergelegenheid voor de deur. 15 minuten lopen van het strand.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
PBQualityInn, Manager van Quality Inn Pismo Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Jouw recensie zegt het allemaal, bedankt voor het vertellen over anderen over je verblijf.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

+++ Kamer proper
++ wifi
++ zwembad
+ Hotel ligt vlak naast de snelweg, dichtbij een outlet centrum ( geen last van beiden )
+ Naar pismo beach wandelen is een beetje "rare" weg, doch doenbaar. ( 10-15min wandelen ) Aanrader is om zonsondergang te zien bij Pismo beach.
Klein centrum, doch voldoende eetgelegenheden.
++ ontbijt, naar usa normen, goed.

- Kussens op ligbedden aan het zwembad dienen vervangen te worden

Verbleef: juli 2017
PBQualityInn, Manager van Quality Inn Pismo Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017

Bedankt voor uw beoordeling. Ik spreek met onze onderhoudsman over de kussens.

7 oktober 2016 beoordeeld

Dit was het minste hotel tijdens onze trip door West Amerika. De kamer was netjes, maar vrij simpel en niet erg ruim. Het hotel ligt vlakbij een winkel(outlet)centrum. Het strand en centrum liggen op ongeveer een mijl, 20 minuten lopen. Niet echt een super route om te lopen, maar goed te doen. Al met al geen slechte overnachtingsplaats, maar basic en niet sfeervol.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
PBQualityInn, Manager van Quality Inn Pismo Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

It seemed like you had a good stay though apparently not satisfied enough to grant us 3 stars (average). I'm sorry the room was too small for you.

13 augustus 2016 beoordeeld

Dit was de derde Quality Inn waar wij hebben overnacht en we zijn deels enthousiast. Positief: goede, grote kamer. Aardige, efficiënte ontvangst en dichtbij het dorp en bij de kustweg van LA naar San Francisco. Minpunt: hotel is erg gehorig: ik word wakker van het gesnurk van iemand onder of naast mij. Ander minpunt: logistiek rond het ontbijt klopt niet. Degene die hier mee bezig hoort te zijn, is er met haar hoofd niet bij. Dat is jammer.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
PBQualityInn, Manager van Quality Inn Pismo Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Thanks for your review!

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in een soort bedrijven park omgeving aan de snelweg. Wij hebben dit hotel gebruikt onderweg van SF naar LA. Volgens mij moeten er wel leukere hotels te vinden zijn. De kamers zijn wat krap. Het ontbijt verliep ook erg rommelig.
Geen echte aanrader dus.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie

Sorry you did not enjoy your stay as much as you would have liked.