“Slechte bediening”
Beoordeling van Ventana Grill

Ventana Grill
Reserveren met OpenTable
Ventana Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 116 Restaurants in Pismo Beach
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Mooi uitzicht, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi restaurant met mooi uitzicht. Maar.. je wil een wijntje bestellen. Dan zijn wij 59, 57, 30, 30, 29 en 28 jaar en dan moet je je legitematie laten zien. Op een vakantie nemen we dat niet de hele dag mee, dus geen wij voor ons, wat resulteerde op een chagrijnige serveerster.

Datum van bezoek: mei 2018

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met een goede kaart en leuke bediening. De locatie maakt dit restaurant iets specialer. Het is gelegen vlak aan de kust en bied een zeer mooi uitzicht met een mooie zonsondergang. Ideale stop plaats voor mensen die reizen tussen San Francisco en Los Angeles.

Datum van bezoek: november 2016
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede service en vriendelijk personeel. Vrij prijzig. Voor 2 hoofdgerechten, 1 nagerecht en 1 koffie waren we 100 dollar kwijt. En dan dronken we nog geen wijn maar een colatje. Als je dat niet erg vindt is het zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2016
27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zo lekker gegeten als hier. Als je in de buurt bent moet je hier heen gaan. Zowel voor als hoofdgerecht was heerlijk
Je hebt een 180 graden uitzicht over de oceaan als bonus.

Datum van bezoek: mei 2016
8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, ruime keuze, vlotte en vriendelijke bediening!
Wij hebben een gezellige avond gehad en genoten van uitzicht op oceaan ...

Datum van bezoek: augustus 2015
Darren S, Owner van Ventana Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2015

I'm happy to hear you enjoyed your visit! Hope to see you again in the future.

Best,
Darren Smith, Owner

Reizigers die Ventana Grill bekeken, bekeken ook

Shell Beach, San Luis Obispo County

In Ventana Grill geweest? Deel je ervaringen!